2010. szeptember 26., vasárnap

Ősz

Ígértem, hogy megmutatom mivel színesítem az idei őszt.

Ezek a tündér gombák teremtek egyszer csak a kertünkben. Tudom, hogy igazából semmi, de azért mindig mosolygok, ha meglátom őket. :)


Ennek a Borának nem tudtam ellenállni. Olyan csodálatos színei vannak és szükségem volt egy ilyen energia bombára. Köszönöm Eszterda! :)


Ezt a kitűzőt még nem is mutattam, pedig még nyáron kaptam Anyahajótól. Freeform horgolással készült és ezekért a színekért is teljesen oda vagyok. (Javíts ki, ha más a technika. :) )


Szóval ilyen színekkel színesítem én ezt az őszt. :)

Egy kis feladvány. Holnap majd mutogatok új kitűzőket. Kitaláljátok, hogy miket tart az én kis superman-em? :))


Valami teljesen más. Ajánlom olvasásra ezt a blogbejegyzést mindenkinek az olcsóság áráról. Nincs mosoly, ez komoly.

8 megjegyzés:

VKOrsi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
VKOrsi írta...

jajj gombák de jók :D
honnan vannak ? :D

eszterda írta...

Szia Judit!
Hát akkor megérkezett! Örülök! És köszönöm én is!:))) A cikk tényleg nagyon elgondolkodtató!
És a kis superman nem két Kenny-t bűvöl éppen?:))))

Fércművek írta...

A gombákat egy csepeli vásáron újítottam be. :) Sajnos nem a készítő árulta, úgyhogy sokkal többet nem tudtam meg róluk, csak hogy pápáról valók.

Bizony megérkezett. :)) Nem, Kenny-ből csak az az egy készült. :)

Lidércke írta...

Bubutimár Éva csinál hasonló gombákat. (http://www.manomuhely.hu/) Pécsett is árulják egy helyen őket, nagyon jópofák. :)

Fércművek írta...

Igen, velük találkoztam Pécsett, de onnan más vásárfiával tértünk haza. :)) De már ott megfogalmazódott, hogy gomba kellene nekünk, aztán ezek szembejöttek és már csomagoltattam is. :)

VKOrsi írta...

ahhhhh kellett nekem ezt megmutatni :D :D

Aledi írta...

Bizony, hogy komoly az a blogbejegyzés, és minden szava igaz.
Superman-ed szuper édes :)