2010. szeptember 8., szerda

P, mint

Panna.

Illetve egy kis patchwork rongyóka formájában.


Ajándékba készült, első ilyen jellegű próbálkozásom, és tudom, hogy messze van a tökéletestől, de a színeibe teljesen beleszerettem, úgyhogy lehet, hogy egyszer nekilátok egy kisebb takarónak is. :)


Készítés közben eszembe is jutott, hogy őrült régen varrtam úgy igazán. Mostanában leginkább kézzel varrok, max. a Csimpi lábaknak ültem neki...

A peremesek még mindig porondon vannak és kipróbáltam bőrrel is:

Madárkák is repkedtek a prés mellett, úgyhogy belőlük is készült még:

13 megjegyzés:

BCili írta...

Legjobban az a P-betű férces, azzal a kópé mosolyával, na persze ok, ok ott a rongyi.

A peremeseket nem próbálnád meg bőr+tweed válozatban? vagy az túl snassz?

és mondcsak zöld madár nincs? a rószaszín se rossz, de a zöld vagy a lila a barnával ... még a postát is kivárnám :)

Kriszta írta...

Én ezeket a peremes gombokat is el tudnám képzelni állatkáktra való szemeknek. (Ha már csináltál olyat, akkor meg a tudatalattimból jött elő ez a gondolat, és bocsánat. :))

Aledi írta...

Nem csodálom, hogy beleszerettél a rongyika színeibe, nagyon szépek. Tényleg, varrj egy takarót! Kíváncsi lennék rá :)

PiciMeli írta...

Nagyon szépek lettek. Biztosan imádni fogja a kis tulajdonosa.

hanga írta...

Rábeszéltél, KEREK MADARAS GYŰRŰT SZERETNÉK !!!

VKOrsi írta...

nagyon nagyon szép lett! Hidd el, én is beleszerettem! :)

hanga írta...

Hát én is, most mit mondjak. Pedig tömzsi az ujjam, és egyébként is. Nem vagyok gyűrűs típus, egyet hordok, a jegygyűrűmet, vagy hogy hívják, minden esetre ez a madaras most kemény próba elé állít. Bakkerbakker :)
Azért szeretném ám ;)

Borsheka írta...

P, mint pozitív fejlemény? Vagy csak...? Nagyon szépek lettek! Kedvesek, szeretnivalók, FércJuditosak : )

Fércművek írta...

Igen, hál'isten, elég pozitívak a fejlemények. :)

hanga írta...

hahóhahóóhahóó, tényleg szeretnék kerek peremes madaras gyűrűt :)
és nem tudok elmenni a wamp-ra.
ilyenkor mit tegyek???

Borsheka írta...

De jó! : )))) Ennek szívből örülök : )

Fércművek írta...

Hanga: Ha írsz nekem egy címet e-mail-re, akkor postázom. :))

Csibe írta...

Mind nagyon tetszik!...úgy szépen sorban, ahogy vannak :)