2010. szeptember 30., csütörtök

Téma és variációk

Nem önfényezési szándékkal tettem fel a legutóbbi kérdésemet, de nagyon szépen köszönöm azoknak, akik válaszoltak. Ezeket a kommenteket is elteszem rosszabb napokra olvasnivalónak. :)

Nagyon tetszett a láncok készítése, de amikor rájöttem, hogy ezeket az alapokat brossnak is használhatnám, akkor nagyon megörültem - és további készletet halmoztam fel. :) Azt hiszem ezekben most pont semmi vicces nincs, egyszerűen csak kipróbáltam ezt meg azt. Életemben először még anyagot is festettem. Na nem kell vad főzőcskére gondolni, figyelek én ám, ezt mások sokkal profibban űzik. :) Én csak egy csésze teát készítettem. Merthogy adva volt egy antikolt violinkulcs az alap mellett, viszont kottás anyagból még mindig csak fehér volt raktáron. De én valahogy így képzeltem:


Azt hiszem nem az utolsó. :))

A madárka sem maradhatott ki a kísérletezésből:


Természetesen más mérettel is ki kellett próbálni:


Meg szalaggal:


Meg körbefont szalaggal:


A romantikus matróz már kabátra is költözhet:


Egy kis láncot is oda kellett biggyesztenem:


A végére hagytam a kedvencemet. Ő egy árva fél pár fülbevalóval lett feldíszítve. Szép találkozása volt ez az anyagnak, gyöngyöknek, alapanyagoknak. Na ilyen egy igazán egyedi darab. :)

22 megjegyzés:

Susu írta...

Gyönyörűek! Nagyon szeretem, hogy mindig meglepsz valami újjal és széppel! Csak így tovább!

Evelin írta...

ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚúúhhhhh... Na valami ilyet biztosan, tutirabiztosan venni fogok majd tőled a szép kis kabátkámra :)

Reni írta...

Hmm...A violinkulcsos, a szalagos, a láncos, a fülbevalós...és már majdnem mindet felsoroltam...
Szóval elfogadnám őket, no :)

Kriszpicur írta...

Aszta-paszta,wow,és tyű+ha,és satöbbi:)
Vásárolni? Lehet? Majd? :)

Nina írta...

Igen, ez az utolsó megdobogtatta a szívem.... gyönyörű! Ötletes a többi is nagyon :)

horimarika írta...

Szépen felépítetted a sort!!!! Az utolsó az nagyon nagyon lett!!! És ha végeztél a brossokkal, gyere az államat felvarrni, mert leesett a sok szépségtől.

Tünde írta...

Húúhaa, gyönyörű mind. Elfogadnám bármelyiket. Elképzeltem, ahogy itt fityegnek a kabátkámon, és milyen szépen mutatnának :D

Évi kreatív oldala írta...

Most is csodás dolgokat alkottál! :)

Ejjkukk írta...

Júúúúúj! Most megint írok neked levelet! :P

Babra írta...

A madárkás és a láncosvirágos, jajj valami szuperek!!

Kata írta...

Az utólsó valami csodás darab :))))))

Mázsa Viki írta...

Nagyon szépek! Jaj Istenem, kottás anyagot hol kaphatnék, nagyon varrnék belőle egy táskát!!!

kinema üvegékszer írta...

Judit, ezek zseniálisak...:-)))))))) MIND!!! Csúcs vagy!!!:-))))

norcsella írta...

elvesztem.... :o)

Raindrop írta...

Te készíted jövőre a kokárdámat. :)

norono írta...

Már megint milyen egyszerűen bájosak!Egytől egyig(de azért az utolsó tényleg a csúcs)!

Névtelen írta...

Juditkám! Szerintem egy a baj csupán,.... sajnos eladhatatlanok! Ki kell írni: -a kirakatot nem bonthatjuk le, hiszen az ott lévők 'csak dekorációk! Viszont, majd megverekszünk értük Mi! családom belül. Előre stipistopi a bordó bársony és a rogyaszínű fülcsis!
:)IldiNene

Névtelen írta...

Ahogy elnézem, ezek a brossok elfogynak a WAMP-ig.És vajon lesz-e kedved még ilyes miket készíteni, hiszen a TÖMEGgyártás nem a Te stílusod.Azért ha adódik egy kisebb méretű valamilyen virágosat bogarásznék a "Piacon" ami mikor is lesz...? Gratula...Erika

Shushanna írta...

ötletművek...fantasztikus mennyi ötleted van!

Anais írta...

Jaj a türkiz-barna, jajj, jajj, jajj :) kivel kell megharcolnom érte? :)

Névtelen írta...

a madárkás már az enyém :D de a többi is nagyon csinos lett :)

Strausz Kinga írta...

az utolsó kettőbe fülig szerelmes vagyok :)