2010. szeptember 18., szombat

Vegyes

Erről a képről rögtön ez a cím jutott eszembe:

Traffic


:)

és a főszereplő:


Na, de nem is ez a lényeg. Vagyis ma nincs is semmi lényeges - azt holnapra tartogatom :) - csak ez meg az eszembe jutott.

Violini Timinek szeretném ezt a képet ajánlani. :) Az ő kavicskirakója nagy kedvenc itthon. Már elkezdtük kiegészítgetni saját darabokkal. Ugye észre lehet venni, hogy mi az újdonság benne. :))


Vannak dolgok, amiket régebben készítettem, de már nem. Különböző okokból, mindegy is. Viszont az mindig jó, hogyha megkeresnek, hogy régen - tényleg régen - láttak nálam valamit és abból szeretnének rendelni. Ilyenek a vászon teafilterek. Nagyon szerettem ezt az ötletet, de valahogy elmaradtak. Itt állt egy nagyobb adag kiszabva, várva, hogy fiókokat illatosítsanak. Mégsem ezeket használtam fel, hanem mivel szabad kezet kaptam, fejest ugrottam az anyagokba és színeseket készítettem. Örültem, hogy örültek nekik. :)))


Blogger körökben nem kell bemutatni a kezdeményezést, de azért ha egy embernek is új, akkor már megéri. :) Ha valakinek nincs kedve egy táskához, de egy tálca sütit bevállalna, akkor gyorsan licitáljon a Segítsütin. Katt a képre. :)


Holnap megtudjuk, hogy ki nyerte a zsebrémjellemíró versenyt. Estig még van egy kis idő lájkolni. :)

Ezenkívül még négy rémesen szerencsés résztvevő nyer egy kis apróságot. 7-kor lezárom a versenyt és 8 után jövök. :)))

2 megjegyzés:

e-dit írta...

Nagyon tetszik a teafilteres ötlet. Köszi a segítsütis linket, nem is tudtam, hogy van ilyen kezdeményezés. És köszönöm még egyszer, hogy riportalanyom voltál! Edit/Textilország

Violini írta...

hihi, a nyuszkó jól mutat kavicsok között!