2010. október 20., szerda

Ki kellett próbálnom

hogy szalagot hogy lehet átfűzni a gombon. Nem volt egyszerű, már tudom mire kell odafigyelni, úgyhogy lehet, hogy fogom használni ezt a technikát.


Aztán gondoltam mutatok egy olyan dolgot is, ami szerintem nem jól sült el. Azt hiszem a kevesebb több lenne. Így egy kicsit olyan mintha a cári család piknikre ment volna. :) (És még tudtam volna tovább rontani a helyzeten, de aztán leálltam. :)) )


Készült egy teával festett kottás nyaklánc is, mert egy megrendelés miatt nagyobb darabot "festettem". :)

15 megjegyzés:

Lara írta...

nekem teteszik a piros is.

Attilalívia írta...

Szerintem is szép a piros ;-) de a kottás az nagyon tuti :-) és a masnis is gyönyörű.

eszterda írta...

Nagyon jó! Nekem mind tetszik!

Barbi írta...

Ezek is tuti darabok! Nekem bejön a cári család piknikezése is! :D

Berry írta...

Én is bármelyiket viselném! A szalagos gomb szuper ötlet! :DDD

Vacskamati írta...

És miért kell átfűzni? Egyszerűen csinálj egy pici masnit, és varrd rá szorosan. :) De szép lett. :)

Szigami írta...

Kár lenne, ha nem használnád! Nagyon jó :)

másenyká írta...

a kockásról a legalsó részt leszedném,de egyébként szép,a hangjegyes meg hajjaj:)

Timici írta...

szép a masnis nagyon és a kottás is:o), a piros nem szinem

Fércművek írta...

Masni: Nehéz ám a tűt átfűzni a kifeszített anyagon. Azért próbálkoztam így, mert varrni rá még macerásabb.:)

Piroska: Azt hiszem szét fogom szedni, de ha már összeraktam, le is kaptam. :)

Kottás: Egyszerű, de nagyszerű, megy is a Meskára. :)

Anais írta...

Darling! Pont tegnap este mondta Hugi, hogy mondjam már Neked, hogy csinálj mindenféle masnis dolgokat,
erre tessék! :))

Hugi is masni-addiktiv amugy! :)

Angel írta...

Nem lehetne, hogy ne szedd szét a pirosat, hanem mondjuk megvásárolnám? :)

Fércművek írta...

Huginak puszi. :)) Ha kell neki jöhet a prototípusért. :))

Angel: Ugorj be érte bármikor. :)

Sara írta...

Me encanta, genial!! Besos.

Strausz Kinga írta...

a kottás olyan gyönyörűű