2010. október 1., péntek

Meglepetések

Ma hivatalosak voltunk egy meglepetés bulira. Szerintem jól sikerült, mert az ünnepelt meglepődött. :)) Előtte volt egy kis feladatom. Régebben a fércmobilt arra is kérték tőlem, hogy esküvőkön elszállítsa az ifjú párnak szánt "kezdőlökést". :) Most lakás felújításra, szépítésre szánt kártyácskának kellett "boríték". Egy ház volt a kérés. Így sikerült.


A hátsó ablakok egyike volt a rejtett zseb. Nem lett tökéletes, de annál több szeretettel készült. :)


A másik meglepetésem Ninától érkezett. Kenny-ért cserébe kaptam ezt a csodálatos tűpárnát.


Már a blog talin megbeszéltük, de mondtam, hogy majd akkor üssük nyélbe, ha én is készen leszek. A férjem bonyolította a csere-berét, úgyhogy nagy meglepetés volt, hogy a csomagban más kincsek is rejtőztek:


Ugye milyen jó nekem már megint?? :)) Sk festésű farkasfogak, charmok, gombostűk és még egy klassz címke is. Egyébként a csomagolás is csodálatos volt, de mivel sk festésű fonallal volt átkötve, nem tudom megmutatni, mert rögtön hímeztem is vele. De erről majd később. Köszönöm Nina! :))

3 megjegyzés:

Mona írta...

Az ám, jó Neked! De nekünk is :)

Nina írta...

Én köszönöm Kennyt :)))

Judit írta...

A festett farkasfog micsoda ötlet!!!!! bocsánat most ezt emelném ki a szépségeid közül