2010. október 21., csütörtök

A méhecske kabátra szállt

Emlékeztek még a méhecskés nyakláncra? Egy kedves olvasó szeretett volna belőle hármat, de útközben kiderült, hogy két megajándékozandó is fém allergiás, így nem ajánlottam a nyaklánc formát. Viszont annyira tetszett az ötlet, hogy valami máson kezdtem el agyalni. Hogy lehetne még felhasználni ezt a "motívumot"? Már régóta motoszkált a fejemben, hogy egy nagy kilt biztosítótűre fűzzek gombokat. Nem gondoltam volna, hogy a biztosítótűk beszerzése lesz a legnagyobb feladat, de végül találtam egyformákat, bár sok boltban néztek UFO-nak. :)


A kérés az volt, hogy csak a virágok legyenek különbözőek.




Szerintem lesz még ilyen. :)

9 megjegyzés:

Zazálea írta...

Egyet nem tűznél fel kabátra/bármire, hogy lássam, ott milyen, vagyis élőben? Tudod, a korlátolt fantáziám. :o))

Fércművek írta...

Tyű, már nincsenek nálam, de majd a legközelebbit. :)

Zazálea írta...

Na jó, kibírom. :o)

muzli írta...

Viccelsz??? Ezek egyszerűen mesések!!!!!

Dia írta...

hű, hogy Te már megint milyen szuper dolgot találtál ki!!! :-) nagyon szuper lett!!!

estibogar írta...

Legyen is, mert tök szuper...

Sara írta...

Igualmente bello!!

Zsiri írta...

Zümis, zabálnivaló :)

Berry írta...

Nagyon jók! Vonzani fogják a féltékeny pillantásokat, az elismerő szavakat! Várom én is a folytatást!