2010. október 4., hétfő

Mici sapka

Tudom beosztással él az ember és egy nap elég egy bejegyzés, de ezt meg kell mutatnom. (Jajj, és még mennyi mindent. :)) )
Frissen érkezett "szállítmány" a kötős szekciótól. Nem tudnék kedvencet választani, de ez a mici sapkás nyuszkó annyira új és annyira kedves nekem, hogy nem bírom ki a holnapot, megmutatom ma. :))


Szívem szerint mindet megtartanám. :)


Már a pulcsijára is odafigyeltünk és bio pamutból készült. (Nem értek hozzá, de remélem jól írtam. :)) )

14 megjegyzés:

Julcsi írta...

Jaj, hát ez aztán a csúcs!!!!

Mici írta...

És látom Ildikót, ahogy elégedetten vigyorog, mert elégedett a hajcsár. És elkezd kattogni az agya, és azt hiszed, hogy ez a vége, ennél nagyobb durranás már nem lehet, de a jövő héten fogsz te még mutatni nekünk újabb huncutságokat. Mindent meg úgy sem tarthatsz meg!

Fércművek írta...

Viccelsz, rögtön itt van még öt. :))) Én tegnap már kijátszottam magam velük. :))) De azokat megtartom a hét hátralévő részére, mert azért kicsit beosztással is élünk. :))) Egyébként mindig csak úgy nyithatom ki a csomagot, hogyha élő egyenesben közvetítjük telefonon, mert mindig hallani szeretné a reakciót. Pedig már tudhatná, hogy a hajcsár már látatlanba is elégedett és akkor is nevet, amikor csak hallgatja a telefonban, hogy mi készül. :)) Csak élőben még jobb. :))

Doris írta...

Biopamut- elájulok :-)

norono írta...

Akkor ő most egy bionyuszi! Nagyon cuki!

Timici írta...

nagyon helyes ez a sapis nyuszi:o)

patonaifabian írta...

Egy ecset a füle mögé és máris egy francia festőnyúl válik belőle. Tünemény

Aledi írta...

Hát ezt kár is lett volna tartogatni holnapig, mára is jár egy mosoly :)

kinga írta...

Áááá, imádom :))))
Lassan érik már, hogy nekem is legyen egy FércNyulam :)

Atyaég, mik vannak... Mégis mi a fenétől BIO az a biopamut? :D:D

Fércművek írta...

Állítólag a festék is bio és az állattot is bio előírások szerint tartották. Én meg elhittem és fizettem. :))

Mina írta...

De jó, hát csuda egy nyúl ez a pulcsijával és a sapkájával :D

Lara írta...

Hat ez nagyon edes.Olyan babas kategoria.

Raindrop írta...

Csúcs! :) Oltári aranyos!

a Matula ikrek írta...

Ha csak a sapkáját nézem, és eltekintek a hozzászettesített pulcsitól, akkor szerelőember (akarom mondani, -nyúl) is lehetne! :)

Zsuzsi