2010. október 28., csütörtök

Nálatok laknak-e sállatok?

Nálunk egy már igen. És rövidesen szaporulat várható. Nem is tudom mióta gyűjtögetem a pihe-puha gyapjú sálakat, hogy egyszer csak átalakuljanak. Az első metamorfózis megtörtént. Sálnak sem volt utolsó, na de nyuszkónak... Illetve csak az elkészülési sorban. :))


Egy megrendeléssel nagyon régóta adós vagyok. Pedig azt sem mondhatnám, hogy távol állt tőlem a dolog, hiszen baglyot kértek. Mobiltokra. Az sem a legbonyolultabb dolog a világon. És valahogy mégsem ment. Vagyis ment, csak az első próbálkozás kicsi lett, utána meg nehezen vettem rá magam újra az elkészítésére. A végeredmény viszont nekem is tetszik. :)


Csak, hogy férceskedést is mutassak. :))

15 megjegyzés:

Ágó írta...

Ez a nyúl az új kedvencem a nyuszkók sorában:)!

Aledi írta...

Ez a Sállat! Szuper! És azt hiszem a mobiltok gazdája sem fog haragudni, hogy várnia kellett :)

Flier Judit írta...

Mindkettő telitalálat, nagyon helyesek! (Én a sálakból gyerekruhákat szeretnék varrni, de azoknak nem hangzana ilyen jól a nevük, sálszoknya, sálruha, egyáltalán nem vicces, kár.)

Márti írta...

Ez a mobiltok annyira, de annyira tetszik, nagyon tuti!
A Sállat is nagyon megnyerő!!!

katafolt írta...

Nagyon jó ez a sálnyuszkó! Én is gyűjtöm filcesítésre váró sálakat, van turi, ahol ingyen adják.Reményeim szerint táskákra-ba
varrom majd őket.

Névtelen írta...

Van cipője, zoknija, rövidnadrágja, kicsi topp és láthatóan elpirult, a szemkörnyéke mutatja! Hát ez bizony nagyon kedves hallod-e! (olvasod-e?) IldiNene

hanga írta...

Asszem ez a nyuszkó passzolna a legjobban :)

Fércművek írta...

IldiNene: Alig várom, hogy felöltöztessem a meztelenkéket. :)) Már szóltak is, hogy fáznak lent. :))

Éljenek a filcesítendő dolgok és az újrahasznosítás. De erről majd külön akarok írni, kérdezni.

Niki írta...

Ó, a tokom... :))) És tényleg nem haragszom, hogy várni kellett rá, eszméletlenül tetszik! :)) KÖSZÖNÖM!!!! Máris imádom! :))
N.

Timici írta...

sálnyuszkó nagyon kis édes:o) és gondolom finom puha is:o) bagoly tok is szuper lett, érdemes volt kivárni:o)

Csibe írta...

A nyuszkóktól egyszerűen odáig vagyok!
Imádom őket!

katafolt írta...

Meggondoltam magam, beleszerelmesedtem ebbe az újrahasznos képbe:

http://artbynatalya.blogspot.com/2010/03/reworking.html

Mák írta...

Ezt a baglyos mobiltokot már már irigylem:D:D:D!Na jó bevallom tök sárga lettem:D!

Borsheka írta...

Irigylem az illető telefonruháját, az biztos!

Luli írta...

Ajj..imádom a baglyokat!!!