2010. október 19., kedd

Ovis nyuszkók

A minap kaptam egy kedves levelet egy óvónénitől. Nagyon jól esett. Megírta nekem, hogy letöltötte nyuszkó szabásmintáját az 5letesről és egy nyári táborban kézműveskedés közben több is született.


Mivel megkedvelték nyuszkót, tovább gondolták és most a katica csoportban minden gyerkőc saját nyuszkót kap a jelével, hogyha születésnapja van. A leírása alapján alig várja mindenki, hogy megkapja a sajátját. Színeket rendelnek, aztán örülnek a zsebnyuszkójuknak. Igen nagy öröm ez nekem. Csendben megjegyzem, hogy az is klassz ebben a történetben, hogy az óvónénik kézzel készült ajándékkal kedveskednek a kicsiknek. :))


Köszönöm Zsuzska, hogy ezt megírtad nekem. :)

12 megjegyzés:

Julcsi írta...

Igen, ez sokkal-sokkal jobb ajándék, mint egy leselejtezett kindertojás figura:)

Fércművek írta...

Megint :)))

Violini írta...

Hát ez szép történet, csak azt csodálom hogy erre van energia meg idő. Én nem lepődtem meg, és nagyon megértő voltam, amikor Gerda a bemutatkozó családlátogatáskor gyári műszálas malackát kapott.

Fércművek írta...

Igen, nyuszkó szereplésén kívül ezért is tetszik ez a történet, mert pontosan tudom - sőt, előre félek - hogy mennyi szabadideje van egy bármilyen pedagógusnak...

Dia írta...

ez tényleg nagyon aranyos, és a fiamat ismerve, biztosan sokkal jobban örülnek neki a gyerekek, mint bármilyen más ajándéknak, édességnek...
A pedagógusoknak - szerintem - mindig több ideje és lehetősége van alkotni, mint bármilyen más elfoglaltságú embernek. - és ez nem panaszkodás, csak tapasztalat! :-)

Fércművek írta...

Alapvetően szerintem is kreatívabb szakma, mint a legtöbb másik, de ha az iskolai dolgokra koncentrálok, akkor másra nem nagyon marad idő. Legalábbis így emlékszem. :)

Karina írta...

De jó, hogy van ilyen! Köszi, hogy elmesélted!

Kedy ♥+♥=♥ írta...

Aranyos történet és szépek a nyuszik! :)

patonaifabian írta...

Gyönyörű történet, s kedves.....mi családlátogatáskor kézzel készült pillangót kaptuk, s óvó nénik azóta is kreatívan gyártanak mindenfélét....
S valóban idő az van mindenfélét készíteni szabadidőbe, DE akkor a sulis dolgok háttérbe szorulnak. Valamit valamiért elv... :(

atira írta...

Nálunk is a kézzel készült dolgoknak örülnek igazán a suliban. Pedig teljesen hagyományos iskola.

Timici írta...

nagyon szép és kedves az óvónéniktől:o) százszor többre értékelik a gyerkőcök, mint mást, hiszen ez direkt nekik készült a jelükkel:o)
Az óvónőknek ott az alvásidő alkotni, akkor úgyis csendes tevékenyésget lehet csak az a lvó apróságok mellett végezni. A pedagógusoknál ez nincs, ettől még szerintem emberfüggő, hogy ki mire fordítja az idejét...

Mák írta...

Nagyon kedves tőlük!!!!Különben nálunk az óvonénik csipeszállatkát gyártana a gyerekeknek...