2010. október 5., kedd

A répapulcsis nyuszkó

nagyban:


Nem tudom máshogy leírni, csak hogy annyira, de annyira egyben van. A kulcstartó verziótól is nehezen váltam meg, (Külön kérésre, hosszú búcsú folyamat után :) ), úgyhogy nem is tudom mi lesz vele. :)) Lehet, hogy el kellene vinni zsűriztetni, mert akkor megtartanám emlékbe. (Eredménytől függetlenül. :))) )

Hímezgettem is megint:


Aztán kipróbáltam valamit. Eddig szinte mindig anyag alá dolgoztam az anyagokat. Az valahogy hozzá tartozik a fércekhez. De most fordítottam:


Az idő ellenére mindenkinek szép napot! :)

13 megjegyzés:

Móni írta...

ÓÓÓ, az a pulcsi!
Nekem is ilyen lesz, ha megnőnek a füleim, az már tuti.

Fércművek írta...

:))))))))

Sapkát még nem, de sálat tervezünk "nagy gyerekeknek". :)))) Fontolóra vesszük a sapkát. :))

eszterda írta...

Nagggyon jók!:)))

kinema üvegékszer írta...

Zseniális!:-)))) csúcs! :-))))

Zsofia írta...

Kedves Judit!
Örömmel jelentem, hogy nyuszkó azóta is nagyon jól érzi magát körünkben :) Sok helyen járt már velünk kirándulni és az otthonunkhoz vezető utat is megmutattuk neki, hogy el ne tévedjen :DDD Köszönjük nagyon :)
Zsófi

Fércművek írta...

Mindig öröm hallani az elköltözött fércekről. Hát még ha ilyen jó dolguk van. :)))

Csibe írta...

Nyuszkó nagyon csini! Judit nagyon ügyes! :)

norono írta...

Jaaaj, eldobom az agyam!
Nekem annyi! :-)))
Sorozatgyártást!

Andi írta...

Nagyon aranyos :) !

hekka írta...

Profi. Minden. :) A sapka szerintem nyerő lenne, a sál mellé :)

Theia írta...

Szerintem feltétlen vidd el zsűriztetni! Ez a Nyúl úgy tökéletes, ahogy van. :-))

Veronika írta...

Ez a nyuszkó hihetetlen édes, ha lesz még, én is szeretnék egyet! :)
Csúúúúúúcs!

Borsheka írta...

Mostanság én is efféle répákról álmodom : )))