2010. október 22., péntek

Színek

Katbo-tól rendeltem néhány kelléket. Sajnos csak arany színben voltak. Ez manapság nem túl divatos. Eszembe jutott, hogy még a kavicsok festéséhez beszereztem akril festékeket. Gondoltam megér egy próbát, úgyhogy egyik este elkezdtem pacsmagolni, színeket keverni, majd gombokat válogattam hozzájuk és megszülettek ezek a kitűzők. Most folyik a tesztelés, de szerintem ígéretes. :)


Már meg is jelentek a Borsheka-tól, Brigitől, Zazáleától és Renátától kapott anyagok.

9 megjegyzés:

niniel írta...

Nagyon tetszenek! A sárgára benyújthatom az igényemet?:)

Zazálea írta...

Ez lett a fecniből? Hihetetlen, na. :o)Gyűjtöm!

Fércművek írta...

Niniel: Persze, benyújthatod.:)

Sőt, Brigi ha olvasod, te is szeretnél egyet? Mégiscsak a te csodálatos anyagodból készült. :)

Zazálea: Igen, erre jók a fecnik, tobzódok is bennük. :)) És nagyon élvezem.

Szentimrey Réka írta...

Jutka! Zseniális vagy!!!!!!!!!!!!!!

Fércművek írta...

Hát ez lett belőlük. :)) Örülök, ha tetszenek. :)

Rita írta...

Csodálatos a katica!!!!!!!!!

Belinda írta...

Gyönyörűek! :)

boGár krea írta...

Köszönöm, drága vagy! De tudod, a sárga nem az én színem... :( Én egy sokkal szürkébb (kékebb, lilább, zöldebb) nő vagyok.

Fércművek írta...

Kár, de amíg van madárka, fenntartom az ajánlatot. :)))