2010. október 18., hétfő

Újra

Most már tényleg mondhatom, hogy mániákusan halmozom az anyagokat. Természetesen én is járok méteráru boltokba, de egyre ritkábban, mert az mindenkinek elérhető. Már a messzi földről érkező anyagok is elérhetők tulajdonképpen bárki számára. Ezért (is) nagy öröm a turkálók létezése. Amit ott talál az ember, az nagyon ritkán jön szembe. Nem csak az utcán, hanem mások boltjában sem. :) Viszont ez néha a dolog hátulütője is. Mert ha valami elfogy, akkor nem pótolható vagy csak nagyon nehezen. Így jártam Micimackóékkal is. Anélkül, hogy bárkit meg akarnék bántani, én nem vagyok oda a mindenhol fellelhető Disney verzióért, sőt... úgyhogy amikor szembejött anno a klasszikus illusztrációval díszített anyag, akkor rögtön a kosaramban landolt. Nem is tévedtem nagyot, mert másoknak is tetszett, mire észbe kaptam, el is fogyott a Micimackó - Malacka párosítás. :( Még nekem sem maradt belőle. Pedig sokan keresik azóta is. És akkor most jön a jó hír. Mert hosszas kutatás, keresgélés után ismét szert tettem egy adagra. Nem volt könnyű menet, most sincs belőlük ipari mennyiség, a kutatást tovább folytatom, de azért most egy ideig lesznek a kínálatban újra. :)


Más szépségek is jönnek hamarosan, mert egyre többetektől kapok csodálatos fecnikkel teli borítékokat. :)) Köszönöm!

4 megjegyzés:

Sara írta...

Que monada!! muy lindos. Besos.

patonaifabian írta...

Nem vagy egyedül. Én is a klasszikus figuráját imádom :) A dolgozós mappám is olyan :)))

a Matula ikrek írta...

Én szeretem a Disney-st is, de azért szerintem is a klasszikus az igazi, pláne mert a mesekönyvemben anno még az eredeti illusztrációk voltak, és az a felirat, hogy "Rajzoltam én, és Shepard bácsi segített." :o)

kedora írta...

Egy ideje a gombjaid rabja vagyok, van is már egy kockás gyűrűm. Én sem dobom ki a fecniket. Mekkora a legkisebb darab, amiből tudsz gombolni?
Játékra hívlak: www.kedoravarr.blogspot.com