2010. október 8., péntek

WAMP

Vasárnap szeretettel várunk mindenkit a WAMPon a Gödörben.

9 megjegyzés:

eszterda írta...

na meglásd, egyszer megleplek:)))) (de még nehezen megy:(

GKriszti írta...

Be szépek így együtt!
Jó vásározást!

Cecii írta...

Szia!
Gombos kitűzőket is viszel vasárnap a wampra?Ha igen,mennyibe kerülnek?
Köszi
Cecii

Fércművek írta...

Cecii: Megírod nekem, hogy melyikekre gondoltál és akkor megírom.

infokukacfercmuvek.hu

Kathy írta...

Tudod mar hogy mikor lesz a novemberi Wamp? :))
Upsz, megerkezett-e a kepeslap?:)

Anna írta...

Kedves Judit!

Remélem olvasod..

Lehetséges, hogy a ló véletlenül otthon maradjon??
(Az unokahúgom lóőrült és ez olyan aranyos..)

Üdv

Anna

Fércművek írta...

Lehetséges, de hamarosan készül újabb. Reményeim szerint annyak vicces lesz a sörénye. :)) Írsz nekem egy mail-t?

infokukacfercmuvek.hu

Zamir írta...

Szia!

Én vettem meg a kottás-fülű nyulat! Nagyon szépen köszönöm!!!
Ékes darabja lett a nappalinak!

De most jól belemásztam a slamasztikába... Mehetek még többért... beléjük szerettem ;)

Üdv Zamir

orsolya vanessza kiss írta...

Jajj, de jól a SÜNIK !!! :)

Azt még nem is láttam !! :)


Persze a majmokat is imádom... és persze a malackám azóta is kísér sokfelé :)