2010. november 8., hétfő

Aszimmetria

Nem akartam mindent egy bejegyzésbe sűríteni, úgyhogy csöpögtetve mutogatok. :)
Eddig szinte kivétel nélkül szimmetrikus dolgokat készítettem. Ez valami belső késztetés. Talán mert nekem az jelenti a harmóniát. Hétvégén viszont belém bújt a kisördög és elkezdtem aszimmetrikus dolgokat rajzolgatni. Aztán persze a rajzokat tettek követték. Kicsit félve mutatom meg őket.

Üveg teklákkal egészítettem ki a kis szőrös gombot és egy új szerzeményt is felavattam, a kis réz masnit. Nehezen állom meg, hogy ne tegyek mindenre. :)))



A következő a Berry Christmas nevet viseli.



És végül egy pár csepp méz, ami télen jól jön. :)



Ne kíméljetek! :)))))))

14 megjegyzés:

Susu írta...

Egytől egyig gyönyörűek! :)

norono írta...

Nekem nagyon tetszenek ezek az aszimmetrikusak!Pláne a kis szőrös! :-)))

Monica írta...

Nekem is az első tetszik a legjobban és a mézike! Szuperek!

muzli írta...

Nekem az első.

Szihaj írta...

Szuper jól néz ki, nekem a szőrös a kedvencem :))
Egy tanácsot, ha elfogadsz: "ellensúlyt" érdemes tenni a túloldalra, mert viselés közben el fog csúszni-mászni. Tapasztalat :(((
Szihaj

Bodros írta...

Nekem az első kettő szerelem első látásra:)
Nagyon szuperek
Csak így tovább !!!

Sara írta...

Me encanta lo que haces muy lindo tu trabajo. Besos.

Fércművek írta...

Gracias. :)

Vacskamati írta...

A szőrmés nyakékeidtől teljesen ellágyulok.. Fantasztikus gombostul, rézmasnistul... Jó lenne, ha valaki már küldene egy fotót egy ilyen használatba vételéről.. :D (Én hófehér, földig érő szatén nagyestélyihez tudnám elképzelni.. :D)

Fércművek írta...

Tudom, tudom, már nagyon kattog az agyam, hogy kit lehetne modellként használni, mert magammal nem terhelnék senkit, a többiek meg fiúk körülöttem. :))

Vacskamati írta...

Egy téli esküvőn kapcsolj le egy szép menyasszonyt.. :)) (Fotós ismerősnek kölcsönadni átmenetileg kellékként?) Az én ruhám fazonjához pl. nagyon ment volna..

Fércművek írta...

Na, majd a következőt, mert ez már elkelt. .)

csigaszabo írta...

Részemről nagyon tetszik, mind a kivitelezés, mind a stílusa, de hordani nem tudnám, tudatalatt mindig odakapnék, és középre igazítanám a medált...

Fércművek írta...

Hát igen, lehet, hogy nekem is lenne gondom vele, de valaki meg direkt szereti. :)) Viszont a bennük lévő dísz is elég könnyű, úgyhogy talán súlypontilag így is hordható a dolog.