2010. november 23., kedd

Az év

Aminek mindjárt vége. Egy csöppet sem bánom. Igaz, nem tudom mit várok egy évfordulótól, hiszen az csak a naptárban vízválasztó, amúgy minden megy tovább, de én mégis reménykedek, hogy egy jobb év vár ránk. Ez az év sok szomorúsággal, csalódással, felesleges indulatokkal telt és mindig tudott rosszabbat produkálni, amikor már azt hittem, hogy ennél nem lehet rosszabb. Félreértés ne essék, nem a fércművekről van szó. Ez is bánt, hogy nehéz az itteni örömömre koncentrálni. Pedig lenne mire. És bőven vannak terveim jövőre is. Majd úgy próbálom szervezni, hogy minden beleférjen. Eddig szinte mindent ösztönösen csináltam, de ideje egy kis tudatosságot is becsempészni. Az "üzletmenetben" is lesznek változások, mert ugyan eddig én fennen hirdettem, hogy a bizalom a legfontosabb, de igazság szerint sokan visszaéltek vele az utóbbi időben. Az utóbbi majdnem két évben sok minden tapasztaltam, láttam, tanultam, megpróbálom most már a gyakorlatban is hasznukat venni, mert be kell látnom, hogy kemény a világ, alkalmazkodni kell, ha az ember életben akar maradni - minden szinten.

A Karácsonyról idén is főleg a készülődés jut eszembe. Na nem az itthoni mézeskalács sütés és egyéb finomságok, hanem a vásárok. Decemberben három WAMPon is várunk majd benneteket, de erről majd később.
Arra azért szakítottam időt, hogy meglepjem magam néhány karácsonyi aprósággal. :)

A Meskán megakadt a szemem szépségeken. Az Egyesült Manó Művek csodaszép díszeinek nem tudtam ellenállni.

Az őrangyalom:


... és a többiek:


Ugye, hogy csodaszépek?

Még a blogtalálkozón beleszerettem Nina levendula párnájába. Egy kicsit győzködnöm kellett, de elkészítette nekem ezt a csodát:


Nála több, jobb képeket láthattok. :) Itt is köszönöm Nina!

Az előző WAMpon Toritextil-től is újítottam egy díszt. Nagyon úgy néz ki, hogy idén a piros-fehér kombináció tetszik a legjobban.


Remélem majd gyakrabban jövök. Egyébként akinek van kedve jöjjön játszani a Fércbook-ra egy vásárlási utalványért. :)

11 megjegyzés:

kwandera írta...

Nagyon szépek a szerzeményeid! :)

Fércművek írta...

Nekem is nagy öröm rájuk nézni. :)

H. Mária írta...

Mindent bele az új tervekbe!:)

Judit írta...

Sok-sok jót kívánok a következő évre:) A humorodat pedig várjuk vissza:)

toritextil írta...

ó, köszönöm szépen, hogy kitetted :)
azok az Egyesült Manó Művek díszek pedig.. hű gyönyörűségesek :)

Bodros írta...

Judit!
Fel a fejjel, és remélem a következő év jobb lesz, és úgy alakul ahogy szeretnéd. Ne csüggedj, nekem is vannak olyan emberek akikben csalódtam, de tudod mit ,jöttek mások akikben meg újra meg tudtam bízni:))
Remélem Neked is így fog alakulni.
Amint eljutok odáig lefotózom Neked a kitűzőt(Az elmentem az erdőbe biciklivel meggyet szedni:)), csak mostanában nem volt rá időm.
Addig is kitartás.

Ilona írta...

Teljesen meghatódtam, amikor megláttam itt a tôlem vásárolt díszeket. Hatalmas megtiszteltetés! És milyen gyönyörûen vannak fotózva!
Köszönöm! Most már ez az Angyal is egyengeti majd az utadat. Jól kiokosítottam :) Ili az EMM-bôl

Fércművek írta...

jajj, ne viccelj már. :) Én köszönöm őket! Olyan jó rájuk nézni is. :) Már csak azt sajnálom, hogy nem találkoztunk. :)

Ilona írta...

Jó lett volna találkozni!
De ezt még pótolhatjuk :)
ha lesz egy kis szusszanásnyi idôd (és nekem is) szusszanhatnánk együtt egy pohár bármi mellett.

Fércművek írta...

A szusszanásnyi idő januárra tolódik, de persze. :)

Ilona írta...

Legalábbis reménykedjünk benne, hogy akkor szusszanhatunk :)