2010. november 4., csütörtök

Éljen az ifjú pár!

Tudom, hogy nincs esküvő szezon, de akkor is. Azért ilyenkor is házasodnak az emberek. Legalábbis én ismerek ilyen elvetemülteket. :P

A szép ruhás férceket már máskor is le esküvöizték gyerekek - szép ki szó :)) - pedig azok nem annak készültek. Itt igen. És a kedves ara mellé dukált egy frakkos mackó is. :) Nem csoda, hogy ők így párban várják örökbefogadóikat. :))



Természetesen most is minden a kötő szekció keze munkáját dicséri. :) Puszi Ildikó!

Egyébként a mézes hetek után, mint kulcstartó vállalnának munkát. :)

10 megjegyzés:

Kathy írta...

Tunderiek :))

Erika írta...

hol lehet őket megvásárolni?
nagyon szeretném.
köszi előre is a választ.

Angel írta...

Lassú voltam :)

Fércművek írta...

Erika: Írtam FB-on. :)

Angel: Te is szeretnéd őket?? :)

Angel írta...

Csak egy kollégának lesz esküvője a hétvégén és azért gondoltam, de különben sem tudok nálad "vásárolni" :D

Angel írta...

Mondjuk kicsit sajnálnám odaadni... :)

Fércművek írta...

Hát hétvégéig nem ígérek semmit. :(

Angel írta...

Sose bánd! Örülök, hogy láthattam őket :)

Fércművek írta...

Még 14-ig meglátogathatod őket, akkor költöznek el. :))

böpörö írta...

Azok az elvetemültek mi voltunk, november 5-én:)
Legalábbis az egyik elvetemült páros...
(és csak halkan jegyzem meg: szebb idő volt, mint májusban:))