2010. november 16., kedd

A legifjabb

férctulajdonos, Vili. :)


Hát nem zabálnivaló? :))) Köszönöm Editnek a megrendelést, a szülőknek meg hogy meg is mutathatom hova került. :) Még sosem varrtam senkinek, aki még meg sem született, kicsit izgultam. Imádom, ahogy gyűlnek a képek a gyerkőcök fércekkel mappámban. .))

Más: Ne tessék engem kétségek között vergődni hagyni. Nemrég ismét egy feladó nélküli levelet kaptam csupa csodával. Lehet, hogy én nem vagyok túl jó a kitalálósdiban?? :( Pedig úgy megköszönném. :)))

9 megjegyzés:

Barbi írta...

De édes, drága ez a csöppség! :D És micsoda szépséges első kutyája van! :D

En - Hababann írta...

Nagyon-nagyon jó ez a kutyi! :)
Vicces kedvű volt a meglepetés feladója :))))

Strausz Kinga írta...

Az első kutyám :) áá nagyon tetszik :)

Névtelen írta...

:-)

Ági írta...

nagyon aranyosak így együtt :)

csigaszabo írta...

Micsoda hajkoronája van ennek a csöppségnek! Tündéri, ahogy alszik! Na azért a férc se kutya mellette! :)

Móni írta...

:DDD, de aranyos!

Katalin írta...

:)))annyira cukik:)))

szirbek.szilvia írta...

Szia!
Neked szeretném adni a Kreatív blogger díjat, az ezzel kapcsolatos infókat megtalálod a blogomon (www.mesemadarka.blogspot.com). Gratulálok a munkáidhoz, a Tőled vett gyűrűket pedig imádom és már sokan csodájára járnak!:))
További jó alkotást kívánok Neked: Szilvi.