2010. november 25., csütörtök

Madarak


Még mindig. És azt hiszem ez így is marad. Nagyon szeretem őket élőben és mint motívumot is. Sokszor eszembe jut mostanában egy könyv. Még amikor tombolt nálam a Sherlock Holmes láz, kaptam egy könyvet apukámtól. Az író, A.Conan Doyle édesapjának a naplójáról.


Őrültek házába került és ott rajzolta, festette, írta ezt a naplót. Elképesztő dolgokat is rajzolt, festett ebbe a könyvbe. Ami rögtön szembe tűnik, azok az óriás madarak. Állítólag félt tőlük. Hát én nem hiszem, hogy ezért foglalkoznék velük ennyit, de tény, hogy mostanában túltengenek. :))

Hosszasan álltam és gondolkodtam, hogy beújítsam-e ennek az anyagnak a mustár sárgás változatát, de aztán nem álltam ellen. Legnagyobb meglepetésemre utána sok helyen fedeztem fel, hogy használják a mustársárgát. Például a Kikában. A karácsonyi kiírás bordó és mustársárga színekkel pompázik. Nem kicsit lepődtem meg. :)

Persze lett belőle nyaklánc is:


A régebbi változatból is:


És amikor megláttam ezt a nem kicsit feltűnő kék tollat a gyöngyös boltban, akkor hirtelen ő is lett:

Már meg se lepődjetek, ha megmutatom, hogy beújítottam egy csodálatos borítójú, William Morris féle madárkás naplót. :)


Ígérem idén nem lesz itt több madárka. :)

9 megjegyzés:

Sara írta...

Lindos!!!. Feliz semana.

Viktória írta...

Dededeee!Legyen!

Bodros írta...

Miért nem lesznek, annyira aranyosak és szépek:)))

Dorka írta...

igen, legyenek csak madarak :) szépségesek...

Evelin írta...

ÉN is ezt mondom: legyen legyen LEGYEEEN! Sosem elég madarakból, annyira szépek.. :)

niniel írta...

Odavagyok a madár motívumért, én is arra szavazok,h legyen!!!
Ezt a gyönyörű William Morris naplót hol lehet beszerezni????

Fércművek írta...

Egy KES papírban szemeztem vele már nagyon régóta. Legutóbb már nem tudtam ott hagyni. Ott - Europark - csak ez az egy volt belőle, de más boltokban biztos van még.

Na jó, akkor lehet, hogy még mutatok majd valami madarasat. :))

GKriszti írta...

A piros arany a kedvencem . Nagyon jók a színei.
Mindig elámulok a kreativitásodon.
Nagyon ügyi vagy.
Weiter so! :-)

Ilona írta...

Óh ez a kék tollas- meseszép!
Én is a madaraidra szavazok. A többiek úgy is elrepültek melegebb vidékre.