2010. november 30., kedd

Se nem gomb, se nem férc

Már régebben itt áll két angyalszárny, de valahogy nem tudtam velük mit kezdeni. Olyan elcsépeltnek tűntek. Pedig most nagyon itt van az angyalszárnyak ideje, de valahogy sehova nem illeszkedtek.

Még régebben akadt a kezembe egy Szabó Éva verses kötet. Nagyon megszerettem a verseit. Itthon versengtünk, hogy éppen kinél legyen az egyetlen szem kötet. Aztán újra szembejött tőle ez:

"Szerelem, ha az egyik a másikat repülni hagyja,
de ha zuhan, fél szárnyát kölcsönadja."

...és lett belőle ez az újabb verses lánc:


Tudom, hogy semmi, de mégis benne van ez a pár sor.

Hoztam egy hóbaglyot is:


És egy újabb aszimmetrikus próbálkozást:


Igen, igen, egy ilyen kismadarat is be kellett újítanom. :)


12 megjegyzés:

Zazálea írta...

se nem gomb, se nem férc, mégis Judit :o)

Julcsi írta...

Zaza mondatában ott a lényeg:)

muzli írta...

Én nagyon szeretném azt a hóbaglyot. Lehet?

Bodros írta...

Judit!
Szeretném magamnak azt a baglyosat:)), ha még senkié?!!!

Tisss írta...

Már az enyém :))
Érdemes Juditot követni a Facebookon, néha hamarabb le lehet csapni dolgokra ;)

Bodros írta...

igen már láttam, hogy ott lecsaptál rá:)) ott is mindig nézem a dologokat;)
ott láttam meg de nem néztem a kép alatti bejegyzéseket, hanme ide jöttem és itt írtam Neki:((

Fércművek írta...

Annak a bagolynak nehéz ellenállni. :) Hasonlókat még tudok készíteni, 7 darabra tettem szert, ez a limit. :) Bár egyet én is nagyon szeretnék. :)

Fércművek írta...

Ja, és azért köszönöm, hogy ennyire tetszenek a dolgok. :))) De mit viszek a vásárokra?????

Raindrop írta...

Ezek csodálatosak Judit! :)
Egyik szebb, mint a másik.
A vers is nagyon tetszik!
Köszönöm, remek bejegyzés!

muzli írta...

Akkor készíts nekem lszi egy hóbaglyosat. Valami nagyon hasonlót, ha nem pont ilyet, vagy még ilyenebbet.... lehet?

Fércművek írta...

Persze, megpróbálom. Akkor ezek kis szériás dolgok lesznek. :)))

Fércművek írta...

Egyébként nagyon köszönöm, hogy így lelkesítetek. Azt hittem jönnek majd a megjegyzések, hogy maradjak már a kaptafámnál - mintha lenne ilyen :) - ,de igazság szerint olyan jól esik ékszert készíteni gombbal vagy gomb nélkül - főleg történettel, vonatkozással - hogy most még nem fogom abbahagyni. Főleg, hogy további terveim is vannak, régóta dédelgetett darabok. De erről majd jövőre, mert most nincs rájuk annyi idő, amennyit szeretnék. :(