2010. november 10., szerda

Toll a füledbe

Az egész egy véletlenül talált fülbevalóval indult, ami tele volt réz tollakkal. Tudtam, hogy fel kell használnom a madárkákhoz. És akkor ez a kis szett repült ki a kezeim közül.


A második kiegészítőt már tudatosan választottam hozzá és nagyon örültem, amikor megérkezett a rézkalitka.


free as a bird

Megjelent a színen egy másik madaras dolog is. Egy csuda szép medál alapot is beújítottam. Szerintem semmi extra nem illett rá, úgyhogy evvel a csodálatos selyemmel egészítettem ki. Várja, hogy láncot kapjon. :)


7 megjegyzés:

Sara írta...

Cada vez mas lindos, eres genial. Besos.

Fércművek írta...

Gracias Sara. :)

kiseri írta...

A kalitkás...! A tollas..! jaj... melyiket választanám?! olyan vaaagy...

Mák írta...

Hát ez valami csúcs szeretem a madaras medáljaidat!

Evelin írta...

Aaaaaannyira szépek... azért nem vettem még tőled egyet sem,mert így is sírhatnékom van,ha belegondolok,hogy választanom kéne... mindenféle túlzás nélkül, kivétel nélkül mindet imádom, nagyon nagyon!

ha sok pénzem lesz egyszer,megveszem mindened :D

Fércművek írta...

:)))) Úgy legyen. :))

neloora írta...

szia!

a madaras kalitkás nyaklánc csodálatos. egyedi, vagy a következő wampon lesz még belőle?

petra