2010. november 2., kedd

Újabbak

Be kell látnom, rá vagyok kattanva az ékszerek készítésére. Tulajdonképpen ez még hihetetlenebb, mint a varrás. Eddig hidegen hagytak az ékszerek, vagyis jobbára megálltam a kitűzők, brossok hordásánál. Van egy-két szép darab a birtokomban, de valahogy sosem érzem, hogy lenne rá alkalom. Pedig igaz, hogy minden nap ünnep és - ha van - a kristály poharakat is naponta elő kellene venni. Tényleg addig kell élvezni az életet, amíg lehet. Hordásban még nem jeleskedek, de a készítésben mostanában nincsen hiány. Az meg külön jó, hogy másnak tetszenek annyira, hogy viselik őket. :)

Mutatok egy-két újdonságot:

a pipacsos


etno


réz csipke


a cári család bálba megy


Folyt. köv. :)

16 megjegyzés:

norono írta...

Nagyon jók!

Zsiri írta...

Csodálatos nyakláncok, kell :DD

Judit írta...

Én eddig nem írtam az ékszereidről, mert valahogy nem az én világom, na de ezek!!!!.....egyszerűen gyönyörűek!!!! Én most érzem, hogy kezdesz kiforrni, vagy csak pont ezek tetszenek?

Fércművek írta...

Hát belevetettem magam, az tuti, de azt hiszem ez csak út eleje. :))

Csirli írta...

De jooo! :)

Gaby Erika írta...

Szerintem is fantasztikusak!

Kriszpicur írta...

Kriszti fémérzékeny ,brühühü...:(((

P-Blither írta...

Az utolsó valami gyönyörűséges!!! :)))

PETUNIA írta...

Én is fémérzékeny, de egy sima garbón nagyon el tudnám képzelni. Nagyon.

Fércművek írta...

Elhihetitek, hogy szíves látnám őket mondjuk ezüstből, de az már megint egy más kategória. :)

Dia írta...

Hűűűű, meseszépek!!!
imádom a karkötődet is!!! :-) :-)

Belinda írta...

Egyre szebbek lesznek!:)

Bodros írta...

Gyönyörűek, nagyon tetszenek:)
az etnot nagyon szeretem

Anna írta...

abba az etno-sba beleszerettem :D "kár" hogy megint most vásároltam be Nálad :)

Jade írta...

Ez a pipacsos nekem nagyon bejön, folyton hordanám.

Strausz Kinga írta...

A Réz csipke a kedvenc (: