2010. december 29., szerda

Decemberi tavasz

Még decemberben érkezett egy meglepetés csomagom, csurig tele virágokkal.


Nem akartam belevetni magam semmi újdonságba, elég volt a decemberi alap hajtás, de aztán a vásárok után egy-kettő felugrott ajándékokra. :)
(Hoztam is róluk egy-két rossz képet. :) )



Remélem mindenkinek jól telt a Karácsony. A fáradtság miatt nem egészen úgy alakult, ahogy szerettem volna, többet is kihozhattam volna belőle, de tény, hogy voltak nagyon szép pillanatok. Minden emelkedettség ellenére, mondjon bárki bármit, én nagyon várom a januári dolgos hétköznapokat. Fáradt vagyok, de a semmittevés nem az én műfajom, viszont jól jönne már a hétköznapok rendje, mert így csak elperegnek a napok. Azért mindenkinek jó pihenést! :)

13 megjegyzés:

zazálea írta...

oly vicces, hogy az én posztom éppen az ellenkezőjéről szól, látod, két ember, két gondolat :o)
előre fel!

Wassernixe írta...

Az a bagoly mennyire, de mennyire tetszik :)
A januári hétköznapok elött még le kell tudni a Szilvesztert, remélem jól érzed majd magad az év utolsó napján :) BUEK!

norcsella írta...

jaj nekem! Imádom a türkizt! S ez a fülbevaló valami csoda. Légy szíves pihenj!

Aledi írta...

Hm... én bírom a semmittevést. Két hétig simán :) Jó ez a sok szín most.

boGár krea írta...

Jaj, nagyon értelek! Alig tudom visszafogni magam, hogy ne dolgozzak, pedig még mindig fáradt vagyok én is kicsit! De a semmittevés sem kevésbé kimerítő. (Azért tervezek, rajzolok, számolok, de a varrógépet nem takarom ki a héten. Talán...)
Na, de tartsunk ki! Egyszer ez is véget ér! ;)

Juju írta...

Szia!
Nagyon szépek a színes virágok.
Úgy szeretnék én is ilyeneket gyártani. Úgy tudom, hogy sablonokkal készítik, de még hasonlóval sem találkoztam.
Nem tudod véletlenül, hogy hol lehet ilyen sablonokat venni vagy rendelni?
Vagy rosszul tudom ezt a sablonos dolgot?
Előre is köszi a választ

Babra írta...

Micsoda jó az első kép, vidám tavaszi színek télleg! Na és a második türkizes szettbe is beleszerettem:)

Fércművek írta...

Juju: Fogalmam sincs hogyan készülnek. Már én is láttam sablonokat, de én nem gyurmázok. Ezek szerintem műanyagból vannak.

Ha a Karácsony ilyen hamar itt termett, akkor mindjárt itt a tavasz, kitartás! :)

Theia írta...

Ezek tuti műanyagból vannak - pontosabban gyanún, hogy színezett műgyanta. Egyébként ugyanezeket a virágokat rendeltem meg november végén, szerintem ugyanabból a boltból. :-) Csak a felhasználásig még én sem jutottam...

Fércművek írta...

Na, majd tavasszal, ha virágos lesz a hangulatunk. :)

Regii írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Regii írta...

Valaki tudna nekem segíteni, hogy hol tudnék rendelni ilyen meseszép virágokat? Előre is köszönöm :)

Fércművek írta...

Az Etsy-n érdemes ilyet keresni. :)