2010. december 8., szerda

Ezen a szép kora tavaszi napon :)

Miközben azon izgulok, hogy megérkezzen a könyvjelző utánpótlás, más ráérő csomagok kopogtatnak és ugyan jövőre terveztem velük foglalkozni, de nem hagynak nyugodni. :) Az itthon keringő vírus engem is letepert egy kicsit - na nem volt nehéz dolga a vásáros hajtás környékén :) -, úgyhogy max. arra volt energiám, hogy gyöngyöket pakoljak egymás mellé, ahogy nekem tetszenek. És akkor megérkezett egy régóta áhított kis alkatrész és összeállt egy-két kép. Vagyis lánc, na meg a hozzávalók. Már régóta szerettem volna, ha úgy keretbe foglalhatok egy-két gombot, hogy az nem rögtön medál. Különösen klassz, hogy illenek egymással az új fülbevalókkal. Éppen egy bőrös megrendelésen munkálkodtam, úgyhogy nagyon megörültem, amikor találtam a gyöngyökhöz illőt. Nem tipikus téli színek, de szükségem van most ilyen fajta energia bombákra. :)


Ő itt a tripla rózsa. Középen rózsakvarccal. Csak javíthatatlan romantikusoknak! :)

7 megjegyzés:

Aledi írta...

Éppenhogy téli színek! Ilyenek kellene viselni ebben a pocsék, szürke időben :))

Julcsi írta...

Valahogy Aledire gondoltam, miközben a pirosat nézegettem (ami nagyon ütős:D), erre tessék!:)

Violini írta...

hű. olyan réz lógós fülit valami jó kis textillel én is kérek majd, de csak jövőre , ne aggódj ;-)

Fércművek írta...

Egyébként nekem is beugrott készítés közben Aledi , mert mostanában olvastam valahol megint, hogy mennyire szereti ezeket a színeket. :))

Tényleg nehéz ellenállni ennek a rezes keretnek, de már az ezüst is befészkelte magát az agyamba, mert piszok jól néz ki ezüst szürke műszőrmével. Majd holnap megmutatom. :)

Ejjkukk írta...

....én már nem is mondok semmit..... (hallottátok a sóhajt????)

patonaifabian írta...

Igen-igen piros. Éljen...épp egy piros tatyón dolgozom. Éljen a piros élénk színek ebben a csúnya trutyis időben!

Virág írta...

Gyönyörűségesek! :o)