2010. december 16., csütörtök

Sarki róka

A dokumentálás miatt gyorsan felteszek egy pár képet a "sarki rókáról". (Tudom, hogy az eredeti nem ezüst szürke, de nálam ez az anyag műhely neve. :)) ) A téli vásár egyik slágere a klasszikus fehér szőrme mellett. Egy cirmos mintás is a birtokomba került, de erről nincsenek képek. Hihetetlenül puha és nem tudom mennyire látszik, de szép ezüst szürke.



Igen, az ott egy mandzsetta gomb. Kísérleti jelleggel. Hord manapság valaki ilyet? (Nem a szőrösre gondolok, hanem úgy általában. :) )

Most vasárnap ismét WAMP, idén az utolsó. Kemény menet volt eddig is, úgyhogy nem bánom, hogy most nem lesz több. De ezt most alig várom. Többek között, mert Kwandera elkészítette nekem ezt a csodát és alig várom, hogy birtokba vegyem. :))


5 megjegyzés:

manner írta...

Szia! szeretnék érdeklődni, hogy mennyibe kerülnek ezek? A WAMPon vásárolnék, ha lehet, gyűrűt és/vagy fülbevalót. A harmadik az nyaklánc? Köszi, manner

maggomboc írta...

Szuperek a gombdolgok, mint mindig... a kérdésedre válaszolnék: igen, hordanak még mandzsettagombot, sőőőt, manapság újra divat! Ha tudtam volna anno, amikor nagyon kellett, hogy Te tudsz ilyet is (nem a tudás volt kérdéses, hanem hogy van hozzá alapod) akkor biztosan tőled rendeltem volna a vőlegény esküvői ingéhez (mert azért egy méregdrágára nem neveztem volna, mivel egyébként nagyon ritkán hord inget)

Honey írta...

Szia!

Életemben először úgy néz ki eljutok a Wampra vasárnap. A kérdés, hogy a sok nyuszi között fogok e találni barikát? Régóta szeretnék már egyet, amit személyesen Tőled vehetek át. :o)

gerdushi írta...

dejó kis pihe-puha lehet. :) nekem személyszerint a gyűrű jön be nagyon. :)

Kalex © írta...

Nekem nagyon bejön az ilyen szőrös ékszer! :o) Főleg most, hogy megint divat lett a szőr, prémsapka, meg a hasonló ruhadarabok! Jól kifundáltad! :o)
Kellemes Ünnepeket neked és családodnak!