2011. január 14., péntek

Akár esküvőre is mehetne

szerintem. Ezt az anyagkombinációt esküvői szettnek hívom, olyan kis finom. Ki kellett próbálnom az új felállásban is. Nekem kedvemre való lett. :)




Vannak alapanyagok, amik megérkeznek, de nem tudok velük mit kezdeni. Valahogy mégsem tetszenek élőben. Nem passzolnak a gombokhoz. És nem minden esetben a méretekkel van gond. Például itt van ez a verzió, eddig semmivel nem tetszett, aztán egyszer csak beleugrott egy szőrös gomb és hirtelen megtetszett. Erre mégis csak jó. Mármint szerintem. :)


Alapvetően a koronás megoldás tetszett meg, mint foglalat, de csak ezek a szőrmék hozták ki nekem ezt a nemesi vonalat. :)


10 megjegyzés:

dióhéj írta...

hű, tényleg nagyon összepasszolnak és én sem tudom más anyaggal elképzelni

Tamcsi írta...

Ha nagyon tetszik mindkét gyűrű, és szeretném őket, akkor hova kell írjak, hogy merre meddig hány méter? :)

Gebics írta...

Én a fehérrel vagyok így, szerelem volt első látásra.... Csak nem tudom hogyan lehetne az enyém a Drága!

Fércművek írta...

info@fercmvuek.hu

Fehérből még tudok készíteni, ha írsz. :)

Gebics írta...

Írtam:)

Edige írta...

Haláliak ezek a szőrösek!

Abile írta...

Hihetetlen párosítás! Annyira eltaláltad a szőrméket, hogy csuda!

Tündéri Lonka írta...

az a nyaklánc... *.*

Edina írta...

Eszméletlen jók!!!

Anita írta...

Na a barna szőrös gyűrű levett a lábamról....