2011. január 9., vasárnap

Annyira

jó lenne, hogyha egyszer hosszú hallgatás után megjelennék egy kis úti beszámolóval, képekkel és evvel igazolt lenne a hiányzás. :)) Persze nem ez történt, de álmodozni szabad. :P
Azt hiszem egy kisebb fajta kapuzárási pánikot élek most át, ami éppen összecseng a rám szakadt szabadsággal. Én meg csak állok, hogy akkor most mi legyen? Mindkét fiú óvodában, szabad délelőttök, látszólag belevethetném magam a munkába, de a mértéken darál az agyam. Az egyik felem azt mondja, hogy élj a mának, mindent bele, de a racionálisabb énem azt mondja, hogy már most rendezkedjek be az őszi életre, amikor töredék idő jut majd egymásra, hobbira is. Nagy dilemma. Hosszú idő után először foglalkozhatnék magammal is. Kívül-belül. Ez a lehetőség is nagyon csábító. Úgyhogy most lebegek a lehetőségek között. Jövő héttől azért beindul majd az élet a Fércművek háza táján, mert már sokan érdeklődtek, hogy hova tűntek a termékek? A rendbe tett műhelyben várják, hogy végre fényképezni is legyen fényem és kedvem. :)

6 megjegyzés:

Bodros írta...

Szerintem, most amíg van egy kis időd, addig foglalkozz Magaddal kívül és belül, ahogy írtad, és utána ha ez meg van akkor jöhet a Fércművek:)))
Ez a véleményem.

Bea írta...

Tudom, mit érzel, átéltem már én is. Először saját magaddal foglalkozz, azután már pihenten, üdén és szépen jöhet a munka újra!:)) Jó töltődést kívánok!

F.Gina írta...

Használd ki ezt a "csendes pihenőt" !
Hét elején megyek a fiúkhoz, ha megjött az új árukészlet (nincs egy rongyom sem) és hagyok ott neked egy dobozkát. Pussz

eszterda írta...

Jaj milyen ismerősek ezek a gonodlatok!:)) A dilemmák... Pihenj csak, de adj azért magadból valamit! Várunk!:)))

Aledi írta...

Magadra, kívül- belül! Én is úgy gondoltam, hogy majd jó sok időt fordítok magamra, aztán egyre többet terveztem be egy-egy délelőttre... Most már alig engedek pihenőt magamnak, pocsék főnököm vagyok :)

patonaifabian írta...

De érdekes. Kapuzárási pánikom nincs, de kedvem a dolgokhoz...az igen kevés. A hirtelen jött szabadsággal pedig majd csak meggyürkőzöl.