2011. január 25., kedd

Fém címke

Tudom, hogy a címkék is megosztják az embereket. Valaki rögtön megszabadul tőlük, de van, aki egyáltalán nem bánja, sőt. Én a második típus vagyok. Az átvitt értelemben vett címkézést nem szeretem, de egy márka építésébe szerintem bele tartozik. Még ha ilyen aprócskáról is van szó. :) Boldogan használom a szövött címkéimet. Örülök, hogy már új adagot is kellett rendelnem tavaly. Sokan kifejezetten kérik, hogy legyen a terméken felirat. Az ékszereknél viszont ezt nem tudtam megoldani. Eddig. De ezt is ki kellett próbálnom - elsősorban a magam kedvéért :) - és tetszik a végeredmény. Péntektől ezüst színűben is lesz.


Kis szépséghibája, hogy nem nikkelmentes, de sajnos ródiumoztatni egy vagyon ezen a szinten, úgyhogy könnyen levehető alkatrészként szerelem a nyakláncokra. :)

További felhasználásként kulcstartókon is lesz majd. Egészen addig, amíg a rájuk kigondolt alkatrész készen nem lesz. :))))

8 megjegyzés:

Julcsi írta...

Na ettől vagy te egyedi! Olyan dolgokat gondolsz ki és valósítasz meg, amikről más (mondjuk én:D) legfeljebb csak álmodozni mer.

Kriszta írta...

Nagyon szuper, én címkepárti vagyok.

Fércművek írta...

Erről régóta álmodozok. :))) És még mi mindenről... :))))) De csak szép sorban. :))

norono írta...

Nem tudom, hogyan sikerült megcsináltatnod, de szuper! Az ötlet is és a kivitelezés is!

Fércművek írta...

Egy vésnök elkészítette az alapot és az alapján kiöntötték. Voilá! :)

krisz írta...

Ródiumos,vagy nem,nekem nagyon tetszik!Nagyon olyan!

[csé:jé] írta...

Nagyon szuper ez a címke!!!! Azt elárulod esetleg hogy hol lehet ilyesmit csináltatni vagy szakmai titok? :)

Zsukka írta...

Amikor már azt gondolom, hogy úgyse tudsz meglepni semmivel, mert lehetetlen már ezt a sok ötletességet überelni, akkor jön valami... zseni ez a kis címke, rajongok érte!