2011. január 17., hétfő

Halászlé férc módra

Néha jogosan ér a kritika, hogy ritkulnak a fércek a blogban. Most egy egy éves kérést teljesítettem. Még tavaly kértek egy tavat halacskákkal az oviba és most hétvégén nekiveselkedtünk és elkészítettük. Családi vállalkozás volt, mindenki készített valamit hozzá. Apa például a mágneses pecabotokat a fiúkkal, mi lányok meg varrtunk. :) Sajnos késő este lettünk készen - nagy múzsa a magunknak kitűzött határidő is :) - így reggel már nem volt energia hosszas fényképezésre, csak a ficánkákat dobáltam gyorsan fazékba. :))



Útközben jót nevettem, hogy az itthoni verzióhoz majd varrunk egy lyukas bakancsot is. Mondanom sem kell rögtön jöttek az ötletek mi mindent varrjunk a saját verziónkba és halacska nem nagyon volt benne. :)))

Egyébként sok helyen láttam már halas tavat, de azért a mi verziónk leginkább Eszterdáéhoz és Belin Juditéhoz volt hasonlatos. (Bocsánat nem kerestem pontosan vissza, csak emlékezetből készültek. )

Készülgetnek más fércek is, újakat is rajzolgatok, de mivel a készletünk Karácsonykor erősen megcsappant, a standard kínálatot kell először megvarrni. Nem mellesleg a varrás elég időigényes, úgyhogy továbbra is több gombot fogok mutatni azon egyszerű oknál fogva, hogy hamarabb elkészülnek. Azért a gombok terén is talán tudok majd újat mutatni. Kis előzetesként mutatok két képet. A későbbiekben majd kikristályosodik, hogy miből mi lesz. :))



Ja, mellesleg a gombok védelmére: azok is fércek!! :)

3 megjegyzés:

eszterda írta...

aranyoskák lettek! Horgászatra fel!:)))

Fércművek írta...

Ma már lelkesen horgásztak mire délután mentem. Állítólag még az óvónénik is. :)

Patty C. írta...

Cute little fish :)