2011. január 28., péntek

Ilyen a memóriám

Amikor az ünnepek után mentem feltölteni a megcsappant készletet a nagykerbe, csak ingatták a fejüket, hogy nem jött még semmi újdonság idén. Mire mondtam, hogy én biztos találok valamit. Én olyan vagyok, mint a kisgyerek, nekem minden vicc új ékszerileg. Így esett meg, hogy találkoztam a memória dróttal. Még a táska varrós régi szép időkből, a gyöngygőzös applikációk után maradtak kása gyöngyeim. Gondoltam egy próbát megér. Úgyhogy egy estén át fűzögettem a különböző színű gyöngyöket. Aztán persze kerestem hozzájuk való textileket és kaptak egy-egy gomb medált. Mert mindent ki kell próbálni. :))





A képekért elnézést.

13 megjegyzés:

Mázsa Viki írta...

Az utolsó előtti kisvirágos tetszik a legjobban! Nagyon jópofák. Én személy szerint már hiányolom a képeidet! Miért is elnézést???

Fércművek írta...

Mert bénák. :)

M-ici írta...

Elnézzük őket. :)

Fércművek írta...

:))) Látod, mert ti olyan rendesek vagytok. :))

Zsukka írta...

Szívesen elnéznék még több ilyen képet is :)

Colette írta...

Úgy, úgy... mindent ki kell próbálni... a kis háziszöveteimet is... mert össze van ám készítve neked az első kreatív csomag... innentől már rajtad áll, mit látsz bele...reménykedem, hogy többet mint én!

hanga írta...

húúúúúú, nekem TETSZENEK!!!

Kriszpicur írta...

Pfúúúú:) Mind-mind:)))

Mina írta...

Na ezt hívom, úgy, hogy egyszerű, de nagyszerű :D. Nekem nagyon tetszenek. Főleg az első kettő :) Szívesen néznék még ilyeneket.

dióhéj írta...

nekem is a kis virágos tetszik :)

Fércművek írta...

Örülök, hogyha ezek is tetszenek. :)

Borsheka írta...

én elnéztem a képeket, és szeretnék rendelni egy baglyos nyakbavalót, gyerekméretben. ha lehet. a további részletekkel még kereslek : ))

Tünde írta...

A baglyosak de jók :D