2011. január 20., csütörtök

In the navy - Vintage soul 1.

Emlékeztek a Vintage soul feliratra az egyik képen? Jobb nevet nem is találhattam volna ki egy új vonalnak, pedig ezt a feliratot is csak úgy találtam. Merthogy nem csak anyagokat gyűjtögettem mielőtt a Fércművek útjára indult volna. Idő hiányában mostanában kicsit háttérbe szorult a bolhapiacozás, de régen állandó kincskeresőként szinte minden hétvége erről szólt. És már akkor is az apró vackok hoztak lázba, úgyhogy van egy pár. :) Tulajdonképpen régóta dobozokban várják jobb sorsukat és gondoltam itt az ideje hasznosítani is őket. Úgyhogy megpróbálom őket az ékszerekbe dolgozni. Így teljesen egyedi darabok születnek majd. Mint ez az első. Már az első asszimetrikus láncot is félve mutattam, de mivel rögtön akadt, aki beleszeretett, már egy kicsit bátrabb vagyok. :)

Fogalmam sincs min lehetett eredetileg ez a hajós darab, de azt hiszem tökéletes nyári kiegészítő válhat belőle. :)



Mivel nem szeretek zsákbamacskát árulni, azt azért elmondom, hogy mivel nem tudom a darab eredetét, így nem tudom garantálni, hogy antiallergén anyagból van, szóval leginkább olyanoknak ajánlom, akik nem fém érzékenyek.

Az új keretes formából is kanyarítottam egy nyári szettet just for fun. Főleg ebben a szutyok időben jó felidézni, hogy milyen klassz dolog egy tengerparton süttetni a hasunkat. :)


Én igazán próbáltam, de sajnos jobb képeket nem tudtam összehozni ebben a "gödös" (by Barnus) , illetve "gödöllős" (by Ambrus) időben. :)

9 megjegyzés:

horimarika írta...

Mindkettő szuper! De az a hajós... nagyon ötletes! Gratulálok.

Fércművek írta...

Örülök, ha egy embernek is tetszik rajtam kívül. :)))))

Julcsi írta...

Éljen az újrahasznosítás! Nekem mindig öröm, ha valaki valamit megment az enyészettől. És ha ezt ilyen tutin csinálja, az már a csúcs!:)

Gyerekszáj:DDDDDDD

Gabriella írta...

Szépeket alkottál megint! :-)
Ez a köd úgy látszik feladja a leckét a gyerkőcöknek. Nálunk sokszor elhangzott óvodába menet; "Anya, de nagy DÖG van! Nem látok semmit..." :-D

kwandera írta...

:) Megmondjam min volt az a hajós cucc?
Nagy valószínűséggel egy cipőn. (esetleg táskán) :)
Jellegzetes forma, bebújós slippereken(mokaszinszerű) elég kedvelt.
Tetszik, ahogy felhasználtad! :)

Fércművek írta...

Annak ellenére, hogy tudom, hogy a használt, régi dolgok jó pár embert taszítanak, én még mindig úgy gondolom, hogy amellett, hogy kihívás ezeket a dolgokat modern köntösbe öltöztetni, jót is teszünk avval, hogy "megmentjük" ezeket a dolgokat. :)

Fércművek írta...

Kwandera: Az volt a tippem egyébként. :))

Wassernixe írta...

Nem csak jót tettél, hogy újrahasznosítottál, de szépet is alkottál :) Nagyon tetszik :)

Krisztina írta...

A KÖD szó nálunk is mindig "göd"-re sikeredik:))) valahogy hiába mondom....nem megy a "k" betű a köd elején:) Szépek a láncok!
Kriszta