2011. január 4., kedd

Már előre

elnézést kérek a jövő december miatt. Már most tudom, hogy akkor is töredéke fog beleférni a blogba, mint, ami történik. Idén is ez volt a helyzet. Egyébként erősen elgondolkodtam, hogy gyorsan elkészítem a jövő karácsonyra szánt képeket, amíg itt a feeling utolsó morzsája és akkor már pipálhatom is az első dolgot az idei teendők listáján. :))

A teljesség igénye nélkül mutatok pár dolgot, amitől nálunk Karácsony volt. :)

Például a girlandot, amit Lidérckétől kaptunk:


Rátettem Toritextil kitűzőjét is. :)

Mind a kettő újdonság nagyon ment a kis kötött pulcsikhoz, ami minden évben előkerül.


Sosem volt Betlehemünk. De ennek az ócskásnál talált darabnak nem lehetett ellenállni, úgyhogy már ilyenünk is van.



A szemfülesek már észrevehették, hogy a fánkon van ám minden. :) Nem mi terveztük így. Mi éjszaka, ahogy kell, feldíszítettük a fát, a gyerekek reggel felkeltek, örvendeztek majd átalakítottak. Mire lejöttünk az emeletről már ollóval megritkították az alját, "mert sűrű volt" (műfenyőnk van évek óta) és még egy-két közelben üldögélő figurát is díszítésként feltettek. Szóval így sem úsztuk meg a lehulló tűleveleket. :))


A Borshekától és Szarvasmicitől régebben kapott, általában a pianínón üldögélő szépségek mellé megérkezett egy cicalány Belyart-tól. Nem tudtam neki ellenállni, bár neki is megírtam, hogy már jó ideje egy nyuszilányt szeretnék tőle, de most ez a cica lett az igazi. És képzeljétek, a decemberi vásárlói közül engem ért az a szerencse, hogy választhattam bármit, hogy elkészítse nekem. Nem lesz nagy meglepetés, mert természetesen egy nyuszilányt kértem szépen. :))


A többi szépségről majd máskor, mert már így is több kép került ebbe a bejegyzésbe, mint egész decemberben együtt véve. :))

6 megjegyzés:

Borsheka írta...

: ))
Szép lett a fa : )
Nem olvasgattátok mostanában kicsit sokat a Pettson és Findus karácsonyát? : ))

Fércművek írta...

Egyébként de és imádom. :)) Mondjuk tőle mindent. :)

Julcsi írta...

Ezek szerint minden jól telt:)

M-ici írta...

Hiába no, vizuális típus vagyok... látom ahogy nyírbákolják a sűrű ágakat. Puszi az ügyes kezeikre!

Fércművek írta...

Julcsi: Biztos lehetett volna jobb - de ez most így sikerült, nincs okunk panaszra. Remélem nálatok is minden úgy alakult, ahogy elterveztétek. :)

Mici: Nem lehetett rájuk haragudni, annyira komolyan vették. Úgyhogy lehet hogy jövőre az angyalka itt hagyja nekik a díszes dobozt, hogy díszítsék fel ők a fát. Nem kell bevett szokásokhoz ragaszkodni. Csak kreatívan.:))

Lidércke írta...

Ez a fa tényleg nagyon izgalmas. :))) Örülök, hogy tetszik a girland, jó látni nálatok! Még mindig odavagyok a fehér lépcsőért. :)