2011. január 27., csütörtök

Milyen jó nekem :)

A héten is ért meglepetés. Nem is egy. :) Csodálatos anyagokat kaptam megint. Még decemberben találkoztunk PJulcsy-val, amikor is megörvendeztetett egy csuda kis csomaggal. Még a karácsonyi WAMPok egyikén kaptam egy hihetetlen adag gyönyörűséget Kedorától is, de azok rögtön a megfelelő színű dobozba szelektálódtak. :) A hét elején Ejjkukk-tól kaptam egy kis ízelítőt, hogy micsoda szépséges anyagokkal dolgozik. A sárga - fehér pöttyös filcet (!) egyeneses Malajziából kaptam Milim Cilitől. Olyan jó volt nekem, hogy Lilivel együtt nálam jártak a hét elején. Nagyon jó volt őket látni és egy kicsit beszélgetni a "nagy kalandjukról". :))) Zazáleától is kaptam megint egy csomagot. Azt szeretem nagyon ezekben, hogy a kis csomagok annyira tükrözik a küldőjüket. Ginától és Suzi-tól is kincseket kaptam. :) Köszönöm mindenkinek, aki gondol rám!


Egy másfajta meglepetés is megérkezett. Január első jó híre volt, hogy Belyart-tól nyertem egy tetszőleges nyuszkót a cicalányom mellé. Már nagyon vártuk, mert ahogy Ambrus is megjegyezte, a cicalánynak már kellett egy jó barát. Hát köszönik szépen, most jól vannak, üldögélnek a pianínón és együtt várják a tavaszt. Nagyon szépen köszönöm!! :))



Hát ilyen jó nekem. :))

10 megjegyzés:

Zazálea írta...

Jaj, ez nagyon gáz, mindenki adja a nagyobbnál nagyobb textileket, én meg a kis fecniket, kínos. Tudod egyáltalán hasznosítani őket, mondd?

Fércművek írta...

Ne viccelj már.:)) Én fecnikből dolgozom. És nagyon klasszak. A legutóbbi lilákból például egy nagyon szép lánc lett - szerintem - de már nem merem mutatni, mert talán unjátok. :))

Nem írtam, de van 4 dobozom - egy pirosas, egy kékes-zöldes, egy fekete/fehér - pöttyös, és egy föld színek feliratú dobozom. Oda kerülnek a pici darabok. Elég gyakran vagyok bennük könyékig. :)))

Zazálea írta...

mert én gyűjtöm neked rendületlenül, itt a köv. kis tasak, akkor ne dobjam ki?
(nem unjuk, mellesleg)

Fércművek írta...

Ki ne dobd!! :))

BCili írta...

Mi köszönjük, hogy kicsit rabolhattuk az időd :) Lili azóta is emlegeti a csatokat, másnap elővetette a gombokat és mondta, hogy akkor azt tegyem az ő hajába.

Fércművek írta...

Egy tündér. De tényleg. Ilyen nyugodt gyerkőcöt nálunk nem sűrűn találni. :))))))

Krisztallit írta...

Ha neked jó, nekünk is! :-)

Barbi írta...

Ó, milyen cukiságok! :D
Jövő héten rendelem a szalagokat! ;D
Hoztam két díjat is Neked! Puszi! :D

BeregeLanka írta...

Na most, de őszintén..
Tanulnom kellett volna ma jogsira, oroszra, főztem és embertápoltam itthon, de mindez persze csak másodlagos volt a mai nap folyamán.
Mert pár napja nézegetek itt-ott kreatív blogokat és hol azt gondolom, hogy "hű ez de jó ötlet" vagy azt, hogy "no ezen azért lenne még mit csiszolni"..

No de ma délelőtt ráakadtam erre, és egészen mostanáig tartott, de végigolvastam "átólcettig".

És el vagyok képedve, imádom, remek, nagyon jó, eredeti, és láv. És persze nincsenek rá megfelelő szavaim, de nagyon viszket a tenyerem a cuccaidra! ;-)

És ahogy ismét Mo-ra visz az utam, benézek hozzád, és felvásárlok mindent!

És most ez itt, egy új rajongó lelkendezése volt!

Fércművek írta...

Nagyon köszönöm! :) Nem is tudod, hogy ez pont ma mennyit jelentett. :))