2011. január 19., szerda

ooh-la-la

A madárkás anyagcsalád többi darabja is itthon várja, hogy legyen belőlük valami. De eddig nem láttam bennük fantáziát. De aztán megláttam az ooh-la-la feliratot és rögtön lánc lett belőle. :)
A madárkát kísérleti jelleggel üvegkalitkába zártam. Mert az anyagoknak van ugye egy olyan tulajdonságuk, hogy elkoszolódnak. :(


Kísérleti jelleggel készült ez a darab. Nem mondom, hogy visszafogott, de hát közeledik a báli szezon... :)


Ez a megoldás nagy kedvencem lesz. Már charm-ként is tudom használni a gombokat. Ez az összeállítás nekem a vizet idézi, úgyhogy kellett bele egy kis csillogás a kékes zöldeken kívül, na meg persze egy nagy kagyló. :)

9 megjegyzés:

Gaby Erika írta...

Imádom az ékszereidet!!! Addig, addig csábitgatsz velük, míg majd egyszer én is szert teszek egyre, vagy kettőre! :)

Névtelen írta...

Gyönyörű, főleg az utolsó :) Hogyan lehet az ember egy ilyen csodának a boldog tulajdonosa?:)

Zsiri

Tündéri Lonka írta...

a második! hű :)

Fércművek írta...

Örülök, ha van, akinek ezek is tetszenek. :)

Írni az info@fercmuvek.hu-ra lehet rendelés kapcsán. :)

kwandera írta...

Persze, hogy tetszenek! :) Az "üvegkalitka" is jó ötlet szerintem.

eszterda írta...

Nagyon jók! Az az oh, la-la-la Szuper!

P-Blither írta...

A második... Úristen... Gyönyörű!!! O_O

Csilla írta...

Nagyon tetszenek ezek az új csodák :)

http://eletesegyeb.blogspot.com/2011/01/attekintes.html

Névtelen írta...

Heya i am for the first time here. I came across this board and I to find It
truly useful & it helped me out a lot. I am hoping to give
one thing back and help others like you helped me.

Here is my website - cna certification