2011. február 21., hétfő

Az új stand

Régóta tervbe volt véve, hogy átláthatóvá kellene tenni a fércstandot, mert sok-sok apróság bújt meg a régebbi kosarakban, asztalokon, itt meg ott, nem minden volt szem előtt. Mostantól minden átlátható. Szó szerint is. :)) (Ezért egy kicsit bajos a fényképezése, egy kicsit a császár új ruhája. :)) )
A szemfülesek - és sokat WAMPra járók:) - már találkozhattak az első próbálkozással az utolsó decemberi vásáron, ez most a tökéletesített verzió. (Akkor egy baleset miatt újra kellett gondolni a tetejét, de jót tett neki a gondolkodás. :)) )



Ilyen volt az asztal mellett:


11 megjegyzés:

horimarika írta...

Wow! Ez igen! Nagyon praktikus és szép is. Ügyes!

Aranyalma írta...

Nagyon ötletes, határozottan tetszik. A kicsik is elférnek, de a nagyobbak is szépen, áttekinthető rendben sorakoznak.
Az átlátszóságát külön díjazom! :)

cinnamon írta...

Igen, nagyon szép és praktikus!
Én most ugyan nem tudtam menni, de decemberben volt szerencsém a prototípushoz. Lenne is egy kérdésem ezzel kapcsolatban. Ez is saját készítésű? Azért is kérdezem, mert a párom nagy modellvasút rajongó és hosszú idő óta próbál műanyagból valamiféle displayt letrehozni. Több-kevesebb sikerrel, úgyhogy ha szabad kérni tippeket és trükköket a te remek kis állványodról, az szuper lenne. Természetesen ha a titok misztériuma övezi, akkor nem is kérdeztem semmit!

Köszi!!!

Kedy ♥+♥=♥ írta...

Nagyon csinos!
Ilyenkor sajnálom, hogy nem tudok Wampra menni! :(

Nina írta...

Hát ez szuper :)) De nem is tudsz olyat kitalálni, ami ne lenne az! :)

Violini írta...

elnézve az utolsó X bejegyzést...vásárlóként is nehéz veled lépést tartani, hát még a konkurenciának :-)

Aledi írta...

Nagyon profi!

Evelin írta...

baassszuuus, dej ól néz ki, gratulálok!! :)

ez olyan jól néz ki,hogyha (tegyük fel hogy.. de persze ez nem így van, sőt, nem is lehetne így :)) innen nem kellene semmi, akkor is kéne :))

Krizantám írta...

És igen-igen, én láttam élőben... Tényleg szuper!
Olyan sokan csodálták a portékákat, hogy a három állvány elé is alig lehetett odaférni...:-))) Ez jó jel, nem?!
Nálunk három a kislány, így három gombgyűrűvel tértem haza, amivel rögtön el is büszkélkedtem a blogomban, hogy más is vásároljon...!!! :-))) (Nem tudom jól tettem-e, de örömömben tettem...)
A következő Wampról a piros pöttyös gyűrűm után egy szines csíkossal fogok hazatérni, azt hiszem... :-)
Jó volt találkozni!
Krizantám

csipkebogyo írta...

Áprilisban mikor leszel kint? Nagyon szeretném már látni én is élőben az egészet Veled együtt.Hátha.....Egyébként gratulálok az állványhoz , hihetetlen, hogy mikre kell gondolni ha az ember vásárra viszi a portékáját.

Fércművek írta...

Majd megnézem az áprilisi időpontot, még nem tudom. :)

Egyébként meg igen, útközben derül ki mi mindenre van szüksége az embernek. Nagy tanulási folyamat ez is. :)