2011. február 7., hétfő

Bedugós és mégis lóg :)

Történt, hogy sok kötelező dolgom lett volna gombolásilag. Még év elején vettem egy naptárt, amibe elég szoros napi - és munkarendet írok magamnak, hogy ne csússzanak ki a kezem közül a dolgok. Bárcsak minden ilyen simán menne. Mert aztán jön az ötlet és átsatíroz mindent. (Vagyis utána én, és tologatom a tennivalókat ide-oda, tiszta Tetris. :) )Nem minden ötlet végzi itt, a blogon. Elég sok hever félkész állapotban szerte-szana. Aztán persze korholom magam, hogy bezzeg, ha tartottam volna magam a remek koncepciómhoz, akkor most minden készen lenne és elégedettem hátradőlhetnék. (Na, ez elég ritka, de néha megesik, de csak az elégedettség, a hátradőlést még gyakorolni kell. )
Kicsit elkalandoztam, pedig a lényeg két új típusú fülbevaló. Az a vicc, hogy már sokszor olyan ékszer ötleteim is vannak, amiben nincsen gomb. Egy ideig zavart a dolog, valahogy minden papíron meg fejben maradt, hűtlenségnek éreztem a gombokkal szemben. A vásárolt alkatrészek meg csak néztek rám bambán, hogy akkor most mi lesz, mégsem készítesz belőlünk semmit? Én meg mindig csóváltam a fejem, hogy majd. Aztán jön egy villanás, és hirtelen gomb terem a korábbi ötletben. Azt meg már rögtön, azonnal, mindjárt meg kell valósítanom.: )

Így lett egy olyan bedugós fülbevaló, ami azért lógós is:



Meg kicsit kevésbé visszafogott darabok:



Időközben kitaláltam egy nevet a gombtalan ékszereknek is. Ékszerek még nincsenek, de már van név és logó kezdemény. Jaja, előbb a kémény kell füsttel, már Weöres Sándor is megírta. :))

19 megjegyzés:

Ejjkukk írta...

beejou...... :D OK! Én nem vagyok fülbevalós, de az a pöttyös, kékes.... Olyan nagyon szép, hogy az csak na! beejou....

Fércművek írta...

Aki tudja hol lakom, annak vicces lehet az "egybeesés". :))

Strugamano írta...

Tetszik az új név (is)! Annyira te vagy! :)

Forgács Fanni írta...

Nem tudom hol laksz, de a név anélkül is ütős. Az a pöttyös pedig..... hmmmm. Csoda!

Hunszil írta...

Csuda klassz:) a fülcsik és az elnevezés is :)) Igazi Férces :)

Aledi írta...

A kevésbé visszafogottakat jobban szeretem :)de az a kis pöttyös is szuper.

orsolya vanessza kiss írta...

Tüneményesek! :)

kwandera írta...

Ütős minden! :)

agicaa írta...

Gyönyörű a madárkás!! Hangjegyesben csinálsz kevésbé visszafogottat? Én nagyon vevő lennék rá!!!

Fércművek írta...

Megpróbálhatom. :) És az jó, ha arról violinkulcs lóg le?

Zazálea írta...

Az az érdekes, hogy amelyekről azt mondod: kevésbé visszafogottabbak, nekem azok a visszafogottabbak :o)))

És nagyon tetszenek, le ne maradjon ez is :o))

Fércművek írta...

Hát igen, amikor írok, magamból indulok ki. :) És nekem a nagy karika az mindig kicsit vadi. De pont ezt szeretem, hogy mindenki máshogy látja az ékszereket (is) és végül minden megtalálja szerető gazdáját. :))

M-ici írta...

beejou... nem asszociáltam a címedre, de most hogy mondod... az a baj, hogy sokan nem tudják, pedig így teljesen okés...
kollekciónévvel kapcsolatban meg mindjárt írok neked...

dviki írta...

Ez az utolsó madárkás...ez....ez....nagyon-nagyon!!!! :-))

Borsheka írta...

nekem a kevésbé visszafogott kismadár a kedvencem : )) nem kell őt vissza, meg fogni, szabadon röpködhet.
hát igen, ott a mézeskalácsok környékén nagy a döngicsélés : )

Nils Holgersonné írta...

nekem a piros pöttyös az igazi! lehet rendelni? vagy csak vásáron elerheto?

agicaa írta...

Jajj, elfelejtettem visszanézni ide azóta... De igen, tökéletes, ha violinkulcs lóg le róla!!:D
Kösziii

Hakapeszi írta...

Szuper a beejou! :D
Elképesztően jó az egész, nagyon illik hozzád!

Raindrop írta...

Baromi tényleg ez a beejou logo. :D