2011. február 27., vasárnap

BKV

A BKV-nál minden lehetséges. Erre már sok példát láttunk és félek fogunk is, de ez most saját tapasztalat. Most, hogy Ambrus 3 éves lett véget ért egy korszak az életünkben. Többek között többé nem vagyok jogosult kismama bérletre. A hónap közepén jött a forduló, de mivel március elejéig szólt a bérlet és még soha senki nem nézte meg a bérlet lejárati idejét a hátán - én sem - gondoltam ezt a kis időt még megpróbálom elbliccelni evvel a bérlettel. Murphy törvényei életbe léptek és persze most jött el az az alkalom, amikor megnézték a bérlet hátulját. Nekem meg megremegett a lábam. Hogy hihetetlen, hogy mennyire nem megy nekem a bliccelés. (Akinek mond valamit a dolog, elmesélem, hogy kapott már el ellenőr a Moszkva tér -Széna tér megállók között. Akinek van ott egy kis helyismerete, az tudja, hogy az majdnem olyan, mintha egy megálló lenne. :)) Még szerencse, hogy ott egy igen vicces sapka volt rajtam, mosolyogtak rajtam, úgyhogy megúsztam, de sapkákról majd később... )
Szóval megállítottak, én lélekben már készültem, hogy a spórolt forintjaimat bírságra fizetem majd be, erre elkezdtek nevetni az ellenőrök és mutogatták egymásnak a bérletemet. Már éppen kezdtem volna felháborodni, hogy mit nevetnek az én balszerencsémen, amikor az orrom alá dugták és még mindig nevetve mondták, hogy valamit nagyon tudott a kedves pénztáros, amikor kiállította a bérletemet:



Úgyhogy üzenem mindenkinek, hogy a BKV szerint ez egy nagggyon szökő év. :)))

A történetben még az a szép, hogy kiokosítottak, hogy ha 28-ig (nem 31! :) ) még veszek egy jövő havi bérletet, akkor még jár a kismama kedvezmény. Elég lesz, ha utána veszek drágát. És ezt ők mondták. Szóval a BKV-nál bármi megtörténhet. Még az is, hogy a morcos ellenőrök kedvesek. :))

15 megjegyzés:

Nóli írta...

:D :D :D Hát ez csodás. Mondjuk, ez a legkevesebb hogy kedvesek, miután egy hétre való nevetni valót adtál nekik :)

M-ici írta...

Biztos, ami biztos, gondolom így volt vele, miután szétgondolkodta a fejét, hogy akkor most 28, vagy 29 napos a hónap. Viszont ha igazán jó humorúak lennének az ellenőrök, akkor azt is mondhatnák, hogy mindaddig érvényes a bérleted,amíg ez a nagyon szökő nap nap el nem jön.

vezsuzsi írta...

:D :D :D

vadjutka írta...

LOOL, sztem ez egy örök bérlet - ha eljön feb 31, akkor jár le :-)))


Én már sokszor találkoztam rendes ellenőrrel. Íme egy hevenyészett statisztika az eddigi ellenőr-találkozásaimból:

- 50% fáradt, kedvetlen, fásult
- 30% kifejezetten segítőkész, elnéző
- 10% semmilyen
- 10% kifejezetten nem kedves

BCili írta...

Állati jó!

Hencsilli írta...

Ez nagyon jó!Ne tudd meg, forgalmi engedélyekbe miket tudnak okmányirodások beírni :P Mi meg azon röhögünk nagyokat! Habár néha sírni kéne rajta...:P

Aledi írta...

Csatlakozom Micihez, ez bizony febr. 31.-ig érvényes :)
Ellenőrt azt látok én is szinte naponta (metrózom), és rájöttem, ha időben előkészíted, és nagyon készségesen mutatod, akkor akár könyvtárbelépőt is mutathatsz, rá se néznek. Viszont, ha bedurcázol (néha szoktam), hogy mi a csudának kérik befele is, kifele is, akkor juszt is megállítanak.

Violini írta...

A bliccelés nekem sem megy, meg sem próbálom már, de ha hamarabb tudom ezt a + 1 hónapot, csak most kéne drágát vennem :-/
amúgy én is egy bkv ellenőrtől hallottam, h. ha felszállok egy járműre, és nem működik a legközelebbi lukasztó, nem kell másikat keresnem, ebben az esetben nem spórolok egy jegyet :-)

Violini írta...

khm, szóval igen, spórolok egy jegyet

dióhéj írta...

hát igen...szerinem is sose jár le :)

Fércművek írta...

Ezt is jó tudni. :)))

Julcsi írta...

Hiii, a mindenit! Még jó, hogy benéztem, mert nagyon fúrta az oldalamat, mi lehet ez:)
Vicces, nagyon vicces:)

Zsukka írta...

Jajj, mekkorát nevettem :DDD

frihanna írta...

:):):):):):):):)

Névtelen írta...

Nem lehet negyedévest vagy 3 havit előre? Akkor még tovább olcsóbb neked? ! :-)