2011. február 3., csütörtök

Képek csak úgy





Mostanában viaskodok egy kicsit magammal. Én tudom, hogy a fehér hátterű képek a legszéleskörűbben felhasználhatók, de nekem olyan semmit mondók. Órákig el tudnám nézegetni viszont azokat a képeket, ahol elég bátrak ahhoz, hogy ne legyenek semlegesek és nem csak a "terméket" mutatják be, hanem valamiféle atmoszférát teremtenek ,szinte történetet mesélnek egy-egy képpel.
Nem tudok fényképezni. Ez is olyan mint a varrás, meg a zongora. Nem attól tud valaki, hogy van hozzá jó gépe vagy hangszere. Ez mind-mind sokkal több annál. Erre mindig útközben jön rá az ember, amikor valamiben már nyakig benne van.
Úgyhogy fényképezésügyileg még keresem magam. Várható néha egy-egy kísérlet valami másra, hátha egyszer bevillan, hogy na, ez teljesen én vagyok, nem csak úszom az árral. :)))

15 megjegyzés:

dióhéj írta...

Hát ha ez itten a fényképezninemtudás kéremszépen, akkor én ezt cáfolom, szerintem is hangulatosabbak az ilyen képek, mint a fehér hátterűek.

Minna írta...

Nekem tetszik...akárhogy is nem tudsz fényképzeni a saját állításod szerint :D
És igenis gyönyörű háttereket választottál a szebbnél-szebb ékszereidhez. Csak tessék bontogatni azokat a fényképezéshez való szárnyakat :)

Fércművek írta...

Nem álszerénységből írtam, van nekem önkritikám, meg szemem is. :)) Több mint egy éve készülök elolvasni a gép leírását - ami azért alap lenne - hogy miket tud, de még nem jutottam el oda.
Addig próbálkozom és maradok az esetleges dolgoknál. :)
Mert nekem ott kezdődik a tudás, hogy valakinél az a végeredmény, amit el is képzelt, nem ami véletlenül alakult. És nem mellesleg képes újra csinálni. Na, nekem ez a része nem megy. :))

boGár krea írta...

Én is mostanában készítettem egy fotósátrat (ez azért elég nagy nagyképűség, mert csak egy doboz fehér pausszal), de nekem is hiányérzetem van a kész képeket nézve. Legszívesebben a természetben készítek képeket, de az meg ugye elégé időjárás függő.
Idebent viszont sosem találom azt a kiegészítőt, amivel teljessé, valami plusszt adóvá tehetném a képet. Mindig a géppel a kezemben jövök rá, hogy na most kéne egy bolhapiacon jól bevásárolni.

Azért azt hozzá tenném, hogy ezekkel a képeiddel nincsen semmi baj! Mi amúgy sem tudjuk, mi volt a fejedben, mikor neki kezdtél...

Évi kreatív oldala írta...

Szerintem jók ezek a képek csak úgy mondom! :)

Colette írta...

Jó kis képek, meg időnként nem árt változtatni... most a hangulatos időszakod jön... aztán meg majd egy másik stílus:-)
Mi sem tudunk fényképezni, így szabadkoznod kár... úgy sem vesszük észre, ha valami nem "szakszerű":-)

vadjutka írta...

Én két éve küzdök ezzel, már egész kis tárat halmoztam fel a képek "statisztáiból". Virágszirmokat, faágakat, tollakat, kaspókat, képeslapokat, képeket stb stb. De persze mindig van valami, ami hiányzik :-)

Arra jutottam, hogy mégsem hülyeség a prop stylist :-)

Meg arra is, hogy kell egy műterem - többek közt, hahahaha.

Kata írta...

szépek ezek a képek! :o)
A fehér háttér is klassz, de néha mindenkinek kell egy kis változatosság, kis hangulat. :o)

csigaszabo írta...

A fehér háttér nekem azért nem jön be annyira, mert néhol maga a céltárgy sem látszik, mert a fehér megvakítja a gépet. A hangulatos berendezett fotók sokkal jobbak, jó vagy benne, nekem úgy is tetszenek, hogy csak véletlen sikerültek, és nem tudsz két egyformát :)

Fércművek írta...

Akkor egyezzünk meg, hogy a változatosság gyönyörködtet és ahogy esik úgy puffan. :))))

És igen, én is rájöttem, hogy egy prop stylist-nak igenis van feladata. :))

kwandera írta...

Pont a napokban gondoltam arra, hogy mennyivel jobbak a képeid, mint az első időben... :) És olyan jó volt ezekre is ránézni. Én is gondolkodtam már, hogy mit lehetne kellékként bevonni, és van is ötletem, a baj, mindig ott van, hogy túl nagyok a fényképezendő dolgok. Sokkal könnyebb egy apró ékszert lefotózni, mint egy táskát, vagy egy cipőt. Szerintem. Ezekhez már tényleg kellene a műterem+modell. :)De ami késik, nem múlik. :)

Fércművek írta...

Alapvetően nincs gondom a fehér képekkel. Egy termék bemutatására tökéletes. Ha képet keresek, kiváncsi vagyok valamire, akkor én is ezeket keresem és szeretem. De ha mint fényképet nézem őket, akkor érzem a hiányosságot. És igen, emlékszem, hogy a táskáknál mennyire nehéz volt a fotózás. És akkor még nem is ez a gép volt. :P

Anais írta...

Úgyis mint az egyik legnagyobb számú férc-és gombkollekció boldog birtokosa, jelentkeznék modellnek :)
Az arcom nem annyira, nade a nyakam és az ujjaim nagyon fotogének :))

csipkebogyo írta...

Úgy vélem, nem árt néha kicsit bevállalni ezt azt, mint ahogy most ezeken a képeken tetted. Mindegyik nagyon tetszik, érted Te ennek is a módját. Igaz kicsit macerásabb megtalálni a tökéletes kellékeket, fényt stb...

Lidércke írta...

Mintha én írtam volna.... Nagyon klassz fehér hátterű képek vannak, gyönyörűen bemutatható rajtuk a termék, de nincs igazi hangulatuk, túl sterilek. Ennek ellenére már készül a fotósátram. :) majd meglátom, maradok-e a kályhapadkánál... :)
Ja, és én se olvastam még el a fényképezőgép könyvét. :D Nem is tudok fotózni, no.
U.i. Nagyon tetszenek a képeid! :)