2011. február 1., kedd

Love this day

Nem régen esett le, hogy megint eltelt egy év. Hihetetlen. Ma két éves ez a blog. Mégis úgy érzem, mintha legalább 3 év telt volna el ebben az egyben. Nem mondom, hogy 3 évnyit fejlődtem :P, de legalább annyi dolog történt, amennyi 3 évbe is kényelmesen belefért volna. :)
Egy évvel ezelőtt már sok mindent leírtam, ami mostanra is teljesen igaz, úgyhogy nem is szaporítom a szót. :) Köszönöm, hogy itt vagytok, olvastok, kommenteltek.



Mivel nem telhet el szülinap ajándék nélkül és ilyenkor úgyis túlárad a szeretet - na meg közeledik a Valentin-nap :) - a képen látható stílszerű nyakláncot sorsolom ki a kommentelők között. A lehetőség péntek este 8-ig áll nyitva mindenki előtt. :)

131 megjegyzés:

Julcsi írta...

Első volnék? Az elsőknek mondjuk nem mindig van szerencséjük...
Sebaj, én már birtokolok néhány csodás gombot:)

kinga írta...

Én én ééééén :)
Boldog blogszülinapot!
Már 2 éve követlek ;)

Niki írta...

nagyon szeretnénk megnyerni! :-) Boldog szülinapot

Balzsam írta...

Boldog szülinapot :)

En - Hababann írta...

Majdnem első lettem... :S :))))) Boldog bogszülinapot, mert én nagyon szeretem a gombocskákat, férceket! Még sokat ;P

Monica írta...

Én is gratulálok! Még sok posztot, sok követőt, sok -sok évet!

Kriszta írta...

Énisnagyonszeretném!
Nagy Kriszta

Erika írta...

Boldog blogszülinapot!
És szeretnék játszani! :-)

Krisztina írta...

Én szeretném:P Boldog Szülinapot:) Imádom a munkáidat:)

Agi írta...

Hát ha én nyerném.. .. :-):-) Még nincs tőled fércem, gombom sem, de amint sikerül eldöntenem, mit szeretnék legeslegeslegjobban a sok gyönyörűség közül, jelentkezem:-)

eszterda írta...

Kérem!!!! És szívből gratula az évfordulóhoz!:)))

dióhéj írta...

nahát, nálam is játék, igaz nálam csak rongyokat lehet nyerni, de itten én is játszom, mert ékszerkészítésben nem jeleskedem és ez nagyon tetszik :)

kakaotittam írta...

gratulálok és boldog születésnapot kívánok:)

Insh írta...

Játszanéééék!! :))

L. írta...

Még csak pár hónapja követlek, feliratkozni meg most sikerült, még mindig nem szoktam meg ezt az opciót, de már az elején átolvastam a teljes blogod és itt ragadtam, lenyűgöző, imádom. Gyűjtöm szorgalmasan a kincseket! :)

Archideal írta...

ez is gyönyörű, mint az összes többi! szeretnék érte játszani :)

Mimi írta...

Boldog szülinapot! :-)
Nagyon szép a nyaklánc, és mit ne mondjak, igazán illene a legújabb gombgyűrűmhöz.

inecsg írta...

Gratulálok a második szülinaphoz!

Regii írta...

Én is szeretnék játszani!

És boldog 2.blogszülinapot, és sok sok gombot és fércet kívánok neked! :) ♥

madlen írta...

boldog blogszülinapot! legalább annyira boldogat, mint amilyen én lennék, ha megnyerném ezt a nyakláncot :)

Nóli írta...

Boldog blogszülinapot! :)

tormacsillus írta...

Boldog szülinapot! Nem két éve, de már régóta zug-olvasód vagyok;) És egy piros bőr gyűrű boldog tulajdonosa:)

Ida írta...

Boldog szülinapot, jó ünneplést!:)

Névtelen írta...

Boldog szülinapot!
Az elárulod nekünk, hogy sikerült-e az egészséges egyensúly megtalálása az elmúlt évben?

Bello

Jucii írta...

Boldog blogszülinapot! :)
énnnn szeretném megnyerni :)))

Judit írta...

Gratulálok a szülinapos blogosnak!!! :)

sz írta...

gratulalok, es boldog szuletesnapot kivanok! :)
psz

Alexandra írta...

Boldog blogszülinapot! :-) Mindig csodálattal lesem a műveid, s bár még semmi nincs a birtokomban, amit Te készítettél, ami késik, nem múlik. Ez a darab csodás kezdet lenne. :-)

agika írta...

Boldog blogszülinapot!:)
Örülnék a nyakláncnak;)

emilil írta...

gratulálok!:D

napos írta...

Boldog születésnapot!

Titi írta...

Ez is nagyon szép mint a többi :) Gratulálok a 2. szülinaphoz ^^

DoRcY írta...

Én is beszállok...szép szerelmes nyaki :)

Tamcsi írta...

Én is nagyon szeretném, csoda helyes! :)
Boldog blogszülinapot! :)

Szilvi írta...

Boldog Szülinapot Kíván egy zsebrémfüggő!

vinivivi írta...

bár nem vagyok első, de boldog tulajdonosa lennék a nyakláncnak... :) "blog"dog szülinapot :)

Enikő írta...

Boldog blogszülinapot :) Ilyen szépségért szívesen játszik az ember :)

Balázsi Anna írta...

Kedves fércművek!
Egy apró meglepetésért kérlek nézz be az oldalamra:
http://annabalazsi.blogspot.com

Kathy írta...

Boldog szulinapot!!!!!!!!
szerelem az elso latasra!:))

orsolyam írta...

Boldog Születésnapot!
Drukkolok ám magamnak! :)

noémi írta...

Nagyon boldog születésnapot!:D
Gyönyörű ez a nyaklánc, és úgy érzem bevonzaná számomra az igaz szerelmet! Nemrég lett vége egy hosszú, gyűrűs kapcsolatomnak :(
Nagyon örülnék neki, és nagyon boldoggá tenne, ha én nyerhetném...igazi talizmánként tekintenék rá!^^

Eszter írta...

Gratulálok Neked az évfordulóhoz! ...és szorítok magamnak! Puszi: Eszter

KicsiKató írta...

Boldog blogszülinapot!!!

Zsuzsi írta...

Nagyon szép kis letisztult szerelemnyaklánc, illik a hosszú, nyugodt párkapcsolatomhoz :)
Boldog másodikat, és még sok ilyen szépet!

Niki írta...

Nagyon boldog blogszülinapot! :)

boGár krea írta...

Milyen csodás, profi fotó! A lánc nem különben... ;)
És persze én is gratulálok és a legjobbakat kívánom a továbbiakra!

Zazálea írta...

szeretem a blogod.... nagyon

Andrea írta...

Már van egy gombékszerem,imádom,de láncom még nincs..szeretném.. :)

Tündéri Lonka írta...

Szeretem az ékszereidet, örömmel hordanám!

Évi kreatív oldala írta...

GRATULÁLOK! Még sokat kívánok! :)

Puszedli írta...

Nem játszani jöttem, csak boldog blogszülinapot kívánni! 8)

muzli írta...

Hű, de szeretném. Annyi sok szép mindenem van már tőled és mindet szeretem.

nus. írta...

Boldog blogszülinapot!(:
Nagyoon szép ez a nyaklánc, úgy örülnék neki. :)
és persze a legjobbakat továbbra is. (:

Kata írta...

Boldog szülinapot!!:)))

wf írta...

Boldog blogszülinapot!

Agnesenca írta...

Boldog Blogszülinapot!!!
Jó lenne a szerencsésnek lenni! :)

Röfipingvin írta...

Csatlakozom a gratulálók táborához! :)

manner írta...

Hátha most! :)
és boldog blogszületésnapot!

Judit írta...

Ez az év is gyönyörű volt, tele szépségekkel, megmosolyogtató dolgokkal:)

Erzsébet írta...

Boldog évfordulót újra! Köszönjük, hogy megosztod velünk alkotásaidat és mindennapjaidat. Jó olvasni téged és ámélkodni az ötletetességedben!

Ica írta...

Boldog szülinapot és gratulálok minden egyes csodás alkotásodhoz :)
ez a nyaklánc passzolna az ugyanilyen gyűrűmhöz, remélem lesz szerencsém :)

Szihaj írta...

Boldog blogszülinapot kívánok! :)

Anna írta...

Boldog 2. blogszülinapot! Remélem még sok sok lesz, mert Gombok nélkül nem élet az élet :)

Névtelen írta...

Boldog blog-szülinapot! :)
én is szívesen horadnám... :)
Káldy Julcsi

Judit Eszter írta...

Boldog szülinapot!
Még sok szép alkotást!

Dékány írta...

boldogot! ;)imádnivalóak a dolgaitok! jujjj csudira feldobná ezt a zűrös hónapot eme szépség...

Dottya írta...

Boldog Szülinapot! Gyönyörű a nyaklánc :)

Hisztipók írta...

Boldog szülinapot! Rendkívül szép ékszereket készítesz.

Nadirah írta...

Az évforduló mindig kellemes élmény nekem is, továbbra is hasonlóan sok sikert kívánok! Már van sok gombom és egy fércem is, de szívesen jelentkezem újabbért, nem lehet megunni őket.:)

Evelin írta...

Jaj de jó,hogy a mai napot választottam épp netezésre a hét többi napja közül :D imádom, igazi szeretnivaló gomboltos csoda :)
boldog évfordulót!

Evelin

Bodnár Gréti írta...

Boldog Blogszülinapot!:)
Nagyon-nagyon szeretném ezt a klassz nyakláncot!:)

Marion írta...

Boldog szülinapot! Nekem még nincs gombom, és nagyon szeretnék egyet! Írtam Neked üzit néhány kérdéssel, de nem válaszoltál még rá! Olyan jó lenne 1-2 infó! Üdv!

Napsi írta...

*o* Boldog szülinapot! =^.^=
mindig is vágytam egy saját férc műre

Névtelen írta...

Boldog születésnapot! Nagyon szeretem a blogod, és versenybe szállok a nyakláncért: Virág Dóri

kwandera írta...

Csak így tovább! :)))

Edina írta...

Gratulálok, még sok-sok termékeny blogévet kívánok!

Piroseper írta...

Boldog blogszülinapot! :)

Én is versenybe szállok, hátha szerencsém lesz.

Theia írta...

Boldog blogszülinapot! :-)

Az iHelpYou-ról írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
tHs írta...

énisénis!

Mina írta...

Boldog szülinapot :D Csak így tovább. szeretnénk még sok sok csodás dolgot látni. :))

Viktoria írta...

Nagyon tetszene ez a lánc! Happy blogday! ;)

Judilla írta...

Próbálkoznék én is!:))
És kívánom, hogy sok szépséggel kápráztass el minket a továbbiakban is!!!!!

Katus írta...

Isten éltessen blogszülinapod alkalmából. Szuperek az ékszereid.

aniiiipooѕєя írta...

Én is jelentkeznék!!! ^^

Helga írta...

boldog BLOGszülinapot!... és tetszik, de nagyon... :)

Névtelen írta...

Boldog blogszülinapot!
Margó

Dóra írta...

még sok-sok ilyen boldogot! ;)
hamarosan jöhet a sarki róka, alig várom. :) persze ez a csoda is elférne a gyűjteményben... :)

Edige írta...

Boldog szülinapot! Szívesen lennék jó kis gazdája ennek a szuper ajándéknak.

Makka írta...

boldog második szülinapot
örülök h rátaláltam a blogra mert mindig felvidít

Hupsz írta...

Szia.
Boldog blogszülinapot. :)
Én is harcba szállnék, ezért a csudiszép nyakláncért. :)

paallaura írta...

Még további sok szép szülinapot kívánok! ... hátha mellém szegődik a szerencse! :)

Forgács Fanni írta...

Ez a nyaklánc tündéri! Nekem is jól állna :-). Szeretném!
Az Isten éltesse a bloggerínát és az ő blogját!

Borsheka írta...

honnan a csudából tudtál ilyen szép fából faragott nyalókát szerezni a lánc alá?! no mindegy is, a 3 az 1-ben az már tényleg elég sűrű : )) természetesen szeretném rontani mások esélyét, hátha... : ))

Nina írta...

Boldog blogszülinapot :))
A fa szívecske kiléte engem is érdekelne, nagyon szép :)

regimodilany írta...

Nagyon boldog fércszülinapot! Gyönyörű ez a gombocska, boldog lesz a viselője! :)

Strugamano írta...

Szeretetteli gratuláció!

agicaa írta...

Gratulálok! És harcba szállnék a nyakláncért!:D

Susu írta...

Nagyon boldog születésnapot!
gyönyörű a lánc, szívesen hordanám! :)

mónika írta...

Boldog szülinapot :)

evicke írta...

Boldog blogszülinapot! És még sok ilyet :) Én talán egy éve találtam rád, de azóta nézegetem a szépségeid :) szeretnék játszani is, remélem szerencsém lesz :)

norono írta...

Boldog 2. blogszülinapot!:-)))

kekezust írta...

Sok-sok boldogot még!

Andy kuckója írta...

Boldog blogszülinapot!

helen írta...

Boldogat, még sokat :)
Örömmel jövök játszani hozzád :D

Rilla írta...

Boldog szülinapot :)

maggomboc írta...

Boldog blogszülinapot! Soha nincs szerencsém ilyen játékokban, de kell olyan is aki nem nyer :) (azért mindig bennem van a hátha most;)...)

azeszti írta...

love, love, love, love is all i need :D

Móni írta...

Jelentkeznék én is :)

csipkebogyo írta...

Úgy látom már a sokadik vagyok, de nagy rajongódként jönnék én is.Imádom a csereberélt kitűzőimet is!

Élet és egyéb írta...

De szeretném :)

Melinda írta...

Ohh,de szép!:)
Naná,hogy én is jövök játszani:D
Köszi a lehetőséget!:)

Lucus írta...

Boldog szülinapot! És még nagyon sokat! :)

zsebi írta...

Boldogságos szülinapot!alig várom a saját anyagaidból készült remekeket!
ha Facebookon osztalak meg az baj?így érvényes?
ja és szeretném a nyakbavalót megnyerni!
pusza

Kriszpicur írta...

:))))
BSZ:)

LNóri írta...

Jajj de jó, én is szeretnék játszani, hamár ilyen kedves vagy, hogy ismét van rá lehetőség, köszönjük szépen :)

S_Anna írta...

hááát nagy itt a tolongás, de azért boldog szülinapot kívánok én is :)

bianka írta...

már 2év? hihetetlen:)
gratulálok:)

Tim írta...

Boldogat! ^_^ Tényleg nagyon gyorsan eltelt még egy év... de most mivel a nyúl éve van, ez lesz a legjobb! ^_^ Egy kis LOVE meg már igazán nem jönne rosszul!

Tünde írta...

Ezúton is boldog szülinapot! És még sokat-sokat :D

FFruzsi írta...

Boldog szülinapot fércművek! Nagyon szeretném ám a nyereményt.:)

estibogar írta...

Boldog blogszülinapot...s további sok szép...alkotáast...

Erika írta...

Örülök hogy megtaláltam ezt a blogot:) mindennap meglesem hátha találok valami szépet és újat.

Ágnes írta...

Boldog születésnapot kívánok!
Szeretnék veled játszani, olyan jó lenne! További szép napot!

Névtelen írta...

jaj milyen kis egyszerű, de szép :)

dyna írta...

Azt hiszem, az előző születésnapon még nem olvastam a blogod, de ez annyira hihetetlen számomra amúgy, mert olyan, mintha ezer éve ide járnék...
Még sokszor ennyit, ahogy persze ötletekből is, a végeláthatatlan boldog impulzusról nem is beszélve! ;)

mágika írta...

Boldog blogszülinapot :)

hekka írta...

Boldog blogszülinapot kívánok! A nyeremény nagyon helyes! :)

Dorkablogja írta...

Nagyon szép!

Karina írta...

Én is nagy rajongód vagyok, tudod. Sok szeretettel gratulálok a 2. szülinaphoz is, de úgy összességében az egész munkásságodhoz. Szerintem igazán fantasztikus, és profi!,ahogy megvalósítod az álmodat. És még micsoda csodák születnek a kezeid között!

Kata írta...

Boldog születésnapot kívánok, sok sikert a továbbiakban, és sok-sok NYUSZIt! :-) Üdv! Boros Kata