2011. február 28., hétfő

Rémes aukció

Rémes helyzetbe kerültek Timiék. Lidérckénél olvashattok róla. Sokszor eszembe jut, hogy bármelyikünkkel előfordulhat. Ilyen a világ. Egy kicsit én is szeretnék segíteni. Ezért licitálásra kínálom fel szerelmetes pöttyös zsebrémemet. Tudom, hogy nagyon sokan szeretnétek ilyet, sajnos nincsen több ilyen anyagom, úgyhogy ez egy esély is, hogy megkaparintsátok ezt a kuriózumot. :))

Nincs kikiáltási ár, nincs licitlépcső, csak a remény, hogy segíthetünk. :)


Lidércke előtt le a kalappal, hogy vállalta ennek a dolognak a koordinálását. Nagyon szép felajánlások készültek és rekord licitek születtek. Tibor úgy látom kezd legendás lenni. :))

Határidő: Március 2, este 8 óra

51 megjegyzés:

Varga Zsófi írta...

szia. úgy tűnik elsőként jelentkezem talán, 2000Ft lehet kezdésnek:)

Niki írta...

2200 :)

horimarika írta...

2500

Varga Zsófi írta...

2300

Dió Bisztró írta...

3000

böpörö írta...

3500, remélem még sokan leszünk:)

VKOrsi írta...

5000

böpörö írta...

5500

paallaura írta...

6000

Kathy írta...

6500

En - Hababann írta...

7000

pzs írta...

8000

Mademoiselle írta...

8500

pzs írta...

10.000

Mademoiselle írta...

11.000

VKOrsi írta...

13.000

Fércművek írta...

Ne csináljátok, elájulok!

Mademoiselle írta...

14.000

Zazálea írta...

ez valami remek érzés :o)))

Fércművek írta...

Az biza. :))))

Lidércke írta...

Én is ájuldozok... :D Timi is fog, biztosan. :)) Nagyszerűek vagytok!

VKOrsi írta...

15000

Mademoiselle írta...

16.000

Névtelen írta...

100€
BeregeLanka

Lanka írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Mademoiselle írta...

110€

BeregeLanka írta...

115€

Mademoiselle írta...

120€

BeregeLanka írta...

130€

Mademoiselle írta...

132€

Mademoiselle írta...

8 óra!

BeregeLanka írta...

150€

Mademoiselle írta...

ejnye! :-DD
Gratulálok :-)

BeregeLanka írta...

sííííí ahahahhahaha:D 20:00 utolsó liciiit :D

Mademoiselle írta...

izgi volt :-)

BeregeLanka írta...

kösz ;-) megszorongattál rendesen :D

Mademoiselle írta...

nagyon akartam ezt a kis pöttyöst :-)

Fércművek írta...

Jaj, ne csináljátok ezt velem.:)))))

Lenne egy ötletem így hirtelen. Még egy pöttyös rémet tudok készíteni. Ő már tényleg az utolsó utáni, egy centivel több anyagom sincs, de egy ilyen jó ügy érdekében mindent!!! :)

Ha küldök egy-egy rémet mindkettőtöknek, akkor megfelezitek a nyertes licitet? Így Timiék is megkapják, amit nekik szántatok, én pedig boldogon postázok két rémet is bárhova. :)))

BeregeLanka írta...

én benne vagyok.. egy pöttyös "in francia" egy pöttyös "in italia"!
(megígérem, hogy nem viszem francia földre - testvérháború ne legyen belőle) :D

Fércművek írta...

:)))

Mademoiselle írta...

szuper! én is benne vagyok, köszi! :-)))

dióhéj írta...

ejjha!
:)

Dió Bisztró írta...

Gratula a nyertesnek :) Szép. A.

Lidércke írta...

Kétszer is beütöttem a számológépbe, mert nem hiszem el, hogy az annyi forint...
Judit, nagyon köszönöm, hogy csatlakoztál, a licitálók meg egyszerűen hihetetlenek! :))) Csodásan elképesztő. :D

Fércművek írta...

Már írni is akartam neked, de akkor láttad. :)))

Angel írta...

A világ mégis jó. Vagy legalábbis vannak benne jó dolgok. Nagyon jók :)

Fércművek írta...

Nekem is erről szólt ez a nap. :))

böpörö írta...

Hát mégis-mégis vannak olyan emberek, akikről hajlamos a másik elfeledkezni... Le a kalappal a nyertesek előtt, bár ennek az egésznek sokkal több nyertese van, köztük én is, aki csak végigkövette:)

VKOrsi írta...

Gratulálok a nyerteseknek! :)
engem elvitt a gyereksereg, lemaradtam a pöttyökről :)

Borsheka írta...

Én meg majd az influenzára fogom, hogy szottyog az orrom és szédülök...
Lidércke, Judit, és kedves nyertesek! Ez nagyon szép volt, elejétől végéig : ))

En - Hababann írta...

Gratuálok lányok! :) Igazán izgalmassá tettétek a végét! vérzik a szívem, mert egy ideig azt hittem, hogy enyém lehet.