2011. március 5., szombat

Együtt ékszerek - első rész

A fejemben mindennek van valami neve. Rögtön ez ugrott be, amikor Colette megkeresett, hogy megpróbálhatnánk együtt ékszert készíteni. Na nem mintha rám szorulna, hiszen csodálatos darabokat készít, de itt inkább az együttműködésen van a hangsúly. És ez nagyon jó. Nagy öröm volt kézbe venni a nekem küldött csomagját. Néhány technikai kérdésre még meg kell találni a megoldást, de már vannak kész darabok is. Reményeink szerint ez csak a sor eleje. :))

Ő itt egy friss, tavaszi darab. Egyébként igazi együtt ékszer, mert a sárga, zöld, lime bőröket Tosinénitől kaptam, úgyhogy 3 in 1. :)) Csupa természetesség!


Ők pedig az örvények. Nekem ez jutott eszembe róluk, de mivel ez az egész tulajdonképpen játék, ti is bátran asszociálhattok rá. :)))


Hogy miért első rész? Egyrészt azért, mert még Colette-tel is folytatjuk a "játékot" és ez az év ilyen, mert másokkal is készítünk majd együtt ékszereket, de erről később. :)) (Mellesleg nem csak ékszereket. :) )

6 megjegyzés:

erabera írta...

Gyümölcsöző kapcsolat:-)
Édesszájú lévén, nekem a finom málnás-tejszínes muffin jut eszembe az örvényeitekről:-)
Gratuláció, csodásak!!!

Emil und die großen Schwestern írta...

Nagyon szépek a müveid. Gratulálok!

Fércművek írta...

Köszönöm szépen. Ők most nem csak az enyémek. :)

Katalin írta...

a nyaklánc tényleg elbűvölő, csodás

Colette írta...

A "játékot" tartsuk szem előtt, aztán ha a kezdeti nehézségeken túl jutunk, és kiismerjük magunkat a "szabályokban", még élvezni is fogjuk... reményeink szerint majd mások is:-)

Fércművek írta...

Én már most élveztem, a problémák meg azért vannak, hogy megoldjuk őket. :))