2011. március 9., szerda

A fércművek paint alkalmazása

Merthogy a puding próbája az evés. A gombé a festés. Legalábbis nálam. Az elképzelés egy dolog, de a megvalósítás a lényeg. Tudom, hogy van még hova fejlődni, de én nagyon élveztem festeni őket.


Persze ha őszinte akarok lenni, akkor nem kifejezetten kis gyerekeknek való elfoglaltság az ilyen apróságok festegetése, de nagyobbacskáknak már mehet a dolog. (Kb. az ő szintjükön vagyok. :)) )




Csak textilfestékkel, textilfilccel ajánlom a kifestésüket, mert a többi festék egyszerűen szétterül az anyagon.

20 megjegyzés:

Nagy Mónika Molika írta...

Igazán megérte a ráfordított időt, egytől egyig klasszak lettek!
A legzseniálisabb persze, hogy végtelen sok lehetősége van a pingálásnak, így mindegyik egyedi lesz.

Fércművek írta...

Ha akarom sem tudok két egyformát, mert folyamatosan kevergettem a színeket. :)

Nagy Mónika Molika írta...

De ugye nem is akarnál egyformákat pingálni ?!

Zazálea írta...

szívemhez kaptam, esküszöm :o)

Krisztallit írta...

Sima, vékony hegyű filctoll is szétfut? A gyerekek azt tudnák használni.

Fércművek írta...

Azt nem próbáltam. Majd referálok. :)

Zaza: De remélem nincs, semmi baj. :)))

tormacsillus írta...

hát, ez elképesztően jó:) hihetetlen mennyi kreativitás van benned,mindig annyira jó új dolgokat találsz ki ezekkel a kis gombokkal:)))

dióhéj írta...

csuda jópofák...és ahogy fotózni tudsz...brühühü én is akarok jól fotózni...

Bodros írta...

Tündérik, nagyon tetszenek:)))
Ügyi vagy.

Fércművek írta...

Jaj, ne viccelj már, ma megint elnézést akartam készíteni a pocsék képekért. Nincs nekem ehhez türelmem, elkattintom, aztán annyi, pedig annyi ötletem lenne, de örülök ha belefér egy napba egy-két kép is. :(

Fércművek írta...

Persze örülök, ha tetszenek, de olyan kis gyerekesek. Viszont tervezem, hogy tovább finomítom a festő tudásomat gyakorlás formájában. :))

Lidércke írta...

Ó, ez szerelem... az ezüst keretes méhesnek van gazdája? Írok. :)

Névtelen írta...

Azonnal tessék abbbahaggyniíí! ÉÉÉÉNNNNN akarom csinálni!!!!!!!! Ez egy kifejezetten és szigorúan rabszolga munka!!! :)Ildidede!

Fércművek írta...

Ildikó, neked sima fehér gyűrűket adnék, hogy arra varázsolj. Csak nekem kellenek kontúrok, téged nem szabad korlátok közé szorítani. :))))

Colette írta...

Jutka, ez zseniális... ugye tudod:-)
Felkerült nálam az i-re a pont:-)))

Barbi írta...

Ezek hihetetlenül helyesek, vidámak, szépek! :D

Lidércke írta...

Már többször jeleztem, hogy igényt tartanék Ildi nenére is. :)) Ha belefér a borítékba, szeretettel várom! :))))

Fércművek írta...

XD

Névtelen írta...

A nagy virágos gyűrűn lévő felhőt én már láttam az égen, és egy olyat is mikor az felfő közepén szív alakban látszott a gyönyörű kék ég. :))) Ildidede

Raindrop írta...

Elképesztően jók! :D