2011. március 29., kedd

Fű, fa, virág...


Hogy is kell egy kollekciót bemutatni? Ezen gondolkodtam miközben készültek a darabok. Mert amilyen egyszerűek, olyan sokat jelentenek nekem. Mert bennük van minden, ami én vagyok, amit én készítek. Benne van a kezdet. A fércművek név előtt a kerek erdőn sokáig gondolkodtam. A kerek forma a mániám. Nekem az a tökéletes. Nem csoda, hogy végül a gomboknál kötöttem ki. :) A fát is nagyon szeretem, mint motívumot, szimbólumot, de erről már írtam korábban. Úgyhogy férc vonatkozás is van benne. Pedig ezek gombos kiegészítők. Kitűzők vagy talán ezek már brossok...? Nagyon sok dologra homályosan emlékszem. A fő vonalak megvannak az életemben, de legtöbbször az emlékek inkább érzések konkrétumok nélkül. Kevés pillanatot, eseményt őrzök magamban tisztán. Ilyen viszont az első készülés a Meskára. Emlékszem, hogy kitűzőket készítettem. Mert magamból kiindulva, azt gondoltam arra mindenkinek szüksége van. Szerencsére egy páran tényleg így gondolták. :) Most is reménykedem, hogy lesz, akinek tetszeni fog.
Kitűzőket eddig is készítettem, ez viszont egy kicsit más. Ahogy elkezdett zavarni, hogy ugyanazokat az anyagokat használjuk sokan, hiszen ezek mindenkinek elérhetők, az ékszer alkatrészekkel is ez a helyzet. Úgyhogy ebben is szerettem volna valamit, ami rám jellemző, csak az enyém, másoknak nem elérhető. Úgyhogy megszületett az első kettő kitűzőalap. És mivel itt a régen várt tavasz, nem volt kérdés, hogy az ihlet honnan jön.

A fércek világából eddig főleg az állatokkal találkozhattatok. Most viszont kiválaszthatjátok a kedvenc virágotokat a férc kertből és fátokat a kerek erdőből. Nincs két egyforma darab. Remélem mindenki megtalálja a kedvencét. :)

fák


virágok


léteznek

sárga réz színben


vörös réz színben

ezüst színben


És honnan tudod, hogy eredeti fércművet tartasz a kezedben? :)

Remélem, hogy nektek is annyira tetszenek, amilyen örömmel készültek. Nagyon klassz volt valamit az elejétől a végéig kitalálni és látni, ahogy megvalósul. Holnaptól ültetgetem őket a Meskára. :)

31 megjegyzés:

Julcsi írta...

Sorról sorra görgettem le az írásodat, hogy tényleg meglepetés legyen:)))
Újra csak azt mondhatom: zseniális, mint minden, ami kikerül a kezed alól! Szenzációs vagy!

Emi írta...

Múltkoriban 10 pontot adtam. Na itt a 11 pont! Éééédesek. Mind. No és a packung!

Fércművek írta...

Örülök, ha a csomagolás is tetszik. :) Nem tudták, hogy mihez lesz, de ahol készítették, ott is megdicsérték. :)

Mina írta...

Neked aztán mindig van valami csuda klassz új dolog a tarsolyodban. :D Imádnivalóak ezek a kitűzők is, és nagyon ötletesek.

Óvatosan haladtam az olvasással, nehogy túlgörgessek és leleplezzem még az olvasás előtt :D

Az 5. kép a piros fa, és a 2. képen a lila virág a kedvencem.

Öröm nézni, hogy mindig valami új, egyedi fércműves dologgal állsz elő :)

Julcsi írta...

Nagyon tetszik :)))))

habcsi írta...

elbűvölő dolgokat kreálsz...ami a fejedben szikraként pattan és kezed által szívmelengető lobogássá testesül-mindenkinek ilyen tűz köré kellene ülnie, megmelegedne a lélek :)

Ejjkukk írta...

Hűűűű! De jóóóóók! Tényleg nagyon "Fércesek". Ha valahol máshol látnám őket: azt gondolnám, hogy belőled indult ki. És király ez a saját gyártatás dolog. Remélem sok ilyen lesz még.

Vica írta...

Eszméletlen az ötlettárad! Nagyon nagyon jók lettek (és nem is tulipán :). Ők is wamp-osak? Mert ha nem (csak), akkor azonnal szeretnék rendelni :)

böpörö írta...

A piros-fehér pöttyösre lecsaphatok?
:)))
Fantasztikus vagy, de tényleg....:)

Krizantám írta...

Fantasztikusak!
Látszik, hogy szívvel-lélekkel benne vagy és hogy Te vagy...
Jó látni azt, hogy egy alkotó ilyen összhangba jön önmagával és az alkotásával...

Nagyon, de nagyon megérdemelted szerintem az összes jó szót... Tőlem is "pontosan"...
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html
Szeretettel:
Kriszta

Vacskamati írta...

Úgy látszik, tényleg volt valami titokzatos az írásodban, én is lassan görgettem csak lefelé, nehogy idejekorán lelepleződjön a meglepi. Szuper lett mind! :D

Névtelen írta...

Fantasztikus vagy! Ha valakinek van stilusa, akkor az egy pici kitűzőn, vagy egy csomagoláson is átüt. Neked annyira van, hogy rá lehet ismerni a kezed nyomára, bármi is legyen az: egy fércmű, egy gomb, kitűző. Igenyesség, minőség, fantázia- ilyenek jutnak eszembe, ha az alkotásaidat látom.
Imédom az összeset!
Saci

FriStiKati írta...

Kész vagyok! Küldök emilt! :-)

Kála írta...

Jaj, ez csúcs!!! Már a saját anyagoknál is mondtam, de itt meg pláne érvényes, hogy ezt aztán tuti nem tudja lenyúlni senki :-).
Meskásítva is lesznek néhányan?

Kisnyul írta...

Csúcsszuper! Szeretek hozzád "jönni" mindig van valami meglepetés, friss, üde az egész. Szép lesz a mai napom! :)

erzsó írta...

Mielőtt elkezdtem volna dicshimnuszokat zengeni, gyorsan rápillantottam a MESKÁRA...
A zöld lombos fa már az enyém :-)

tormacsillus írta...

Úgy látszik, h én vagyok az egyetlen, aki nem bírta ki, és még az olvasás előtt letekertem:) De nagyon kíváncsi voltam:)Egytől-egyig fantasztikusak, gratulálok!

BCili írta...

Szuper lett, azt hiszem ez magában foglal mindent!

Okina írta...

ó anyám!!!! olyan ötleteid vannak , hogy az hihetetlen. Ha nemlennél ki kellene találni :D
Sajna még nem jutottam el , hogy beszerezzek tőled valami csuda szépet , de most úgy érzem eljött az idő. Már csak döntenem kell hogy mi is legyen az :D

Vero írta...

Állati

Lidércke írta...

Újra, és újra lenyűgözöl. :)))

schall eszter írta...

Egyszerűen gyönyörűek!

Fércművek írta...

KÖSZÖNÖM ezt a sok-sok kedves szót. Nektek mindig érdemes mutogatni. És ha nem tudnátok, ez mind nem lenne, ha ti nem lennétek! Ez most komoly! Köszönöm!

Barbi írta...

Hjaj, de tutiság! Na ez kérem nem semmi! Gratulálok! :D

csipkebogyo írta...

Na mit mondtam? Én sem bírtam ki, előbb a képeket néztem meg. Gratulálok! Hihetetlen ez az szüntelen megújulás. Bevallom őszintén, az én kis cserepes kitűzőm most közelebb áll a szívemhez. Persze értem én az okokat, ez igazán egyedi lett tényleg.

Kathy írta...

En is ovatosan tekertem a gombot, nem akartam a meglepit megvonni magamtol! :)) MOndanom sem kell, hogy erdemes volt! Fantasztikusak, es irto otletes minden darabod!

Kepzeld, a holnapi fotokra Nyul York is felkerecckedett! :))Igy Husvet elott rendszeres latogato lett a muhelyben!

Mifurcok írta...

Gyönyörűek! Egyre inkább eluralkodik rajtam a brossmánia, így többszörösen is tetszenek!!!

hupsz írta...

Ezek gyönyörűségesek. Vagy inkább ezek is.. :))

Mona írta...

Tömör leszek:
Csúcs!!!

noémi írta...

Leborulok a kreativitásod előtt! Nagyon ötletes és egyedi:) Állatos kitűzők esetén a gombok lehetnének a pocakok^^

Van számodra egy meglepetésem^^ Kukk be: http://habos-babos.blogspot.com/2011/03/dijaztak-ijj-aztaad.html

ikercsajok írta...

Ez annyira keratív és szép és szuper és aranyos és vidám, hogy nem is tudok mit mondani wow.