2011. március 15., kedd

Hétvégi kincsek

Hiába van kedd, nekem még mindig hétvégi az érzés. Jártam itt-ott és néhány kincs a horgomra akadt.

Van egy álmom. Olyan fajta, hogy azt se bánnám, hogyha más valósítaná meg. Persze úgy, hogy mindenkinek elérhető legyen. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de mi, ha meglátunk egy édes gyerekcipőt, akkor rögtön az a kérdés, hogy ilyen miért nincsen nagyban? Tulajdonképpen a ruhákkal is ez a helyzet. Szóval néha álmodozom egy ilyen boltról. Ahol kedves felnőtt ruhákat árulnak avval a játékossággal, ami manapság csak a gyerekeknek adott.

Amikor szembejött az egyik fele ennek a cipőnek, majdnem kiugrottam a bőrömből. Amikor odaadták a párját, teljesen készen voltam. Jó értelemben. Új kedvenc született. :)


Nagyon régen voltam utoljára bolhapiacon, pótolni kellett és ebben a gyönyörű tavaszi időben nagyon jól esett a tömeg ellenére. Az ottani kincsek:


Ötlet, hogy mi lehet az a fehér lyukacsos izé? Persze nem az eredeti funkciójára szeretném majd használni. :) Egyébként Herendi.

21 megjegyzés:

zitakiss írta...

Ne haragudj én is ilyen infantil vagyok.Csók Zita

patonaifabian írta...

Ez a cipő szuper. Először is gyermeteg :)
Másodszor csigás:)
harmadszor a most szívemhez közel Álló színeket birtokolja. :)
Én is akarok!!!!!

Fércművek írta...

Ő turiból való. :)

niniel írta...

Szuper a cipő! Egyszer nekem is szerencsém volt és szembejött velem egy hasonlóan gyermeteg zöld, virágos cipő. Mindig mosolygok, ha rajtam van!:)
Ma voltál bolhapiacon? Kedden? Elárulod hol lehet ilyenkor ilyen kincseket találni?

Fércművek írta...

Nem, még vasárnap voltam. A Pecsában. Jó sok minden volt. :)

Bodros írta...

szerintem fogpiszkáló tartó:))

Fércművek írta...

Nem rossz ötlet, de nem ezt mondták. :)

Norita írta...

De jó ez a cipellő! :)

A fehér izé pedig tyúkitató, nem?

FriStiKati írta...

A fehér szerintem virágtartó-egyesével lehet beletenni a szálakat. Anyumnak süniformájú van.

Én is folyton anyaméretű kislányruhákról álmodok! Sőt! Anya-lánya ruháról! :-)

FriStiKati írta...

Ja,elfelejtettem: a világ legjobb dolga turkálni! Nálunk bababörze volt, és a lányomnak 500 !!! forintért kaptam alig használt iskolatáskát!

Szabó-Vida Zsófia írta...

Az nem egy fokhagyma-tartó? Csak elegántosabb kivitelben :D

norcsella írta...

Nagyon jó a cipő! Külföldön kapható gyermeteg felnőtteknek cipő! Nekem olyanom van amin egy vonat megy keresztül a vagonjaival együtt. Ebből van egy piros és egy fekete nekem! :o) Van olyan nap amikor felemáson veszem fel. :o)

Melinda írta...

Hűűű,de szper kincsek!:9
A fehér mázas,szerintem kézimunka ollótartónak is beillene (nálam):DD

Forgács Fanni írta...

Szuper a cipő és ha Hamupipőke módján elvesztenéd és bizony farigcsálnék a lábamból vagy éppen hozzátoldanék, hogy az enyém lehessen. Minden kincs gyönyörű, de az a kalitka a pici fehér madárral.... Résen leszek! Meglátom mi szép születik belőle :).

csipkebogyo írta...

Minden kis apróság nagy kincs, de ez a cipő , ez fantasztikus. Én is lecsaptam volna rá.Használd egészséggel!!!

dióhéj írta...

:)

http://ocskapiac.blogspot.com/

Fércművek írta...

Már jártam nálad. :)

Azt hiszem ebből nem lehet kiszeretni, mint ahogy akinek nem stílusa, nem tud beleszeretni.

A megfejtés egyébként tényleg egy váza. Mégpedig ikebana váza. De persze én mást tervezek beletenni. :)

dióhéj írta...

én tutira a horgolótűimet és a jelölőfilceimet tenném bele, azokat folyton keresgélem :)

Kisnyul írta...

Ez a cipellő nagyon jópofa, hol lehet szert tenni rá?

Horgolótű tartó, nem is rossz ötlet. :)

csigaszabo írta...

A cipőknek én is rabja vagyok. (Na nem a piros lakk tűsarkúknak.) Persze a pénztárcám nem díjazza, de azért igyekszem mindig a kellő bolond cipőt megtalálni, hogy aki az utcán járva csak lefele néz, az is megismerjen :)

zitakiss írta...

Most jöttem rá ez egy tusolófej! Zita