2011. március 12., szombat

Kámea

Alap darab volt a Tilda kámeás anyag a repertoáromban, de érzem, hogy szegény kezd elcsépelté válni. Persze mindig kell a változás, nem is szabad egy anyagnál leragadni, ennek a technikának szerintem az egyik szépsége a sokszínűség. Viszont maga a kámea, mint motívum, nagyon kedves nekem is és szerintem minden romantikus lelkű embernek. (Na jó, nőknek.:) ) Már régóta gondolkodom a fércesítésén.
Másik vonal: Amy Butlert-t nem nagyon kell ebben a körben bemutatni. Én is mindig megcsodálom az anyagait, de eddig nem nagyon éreztem késztetést, hogy magamnak tudjak egy-egy darabot, mert főleg nagy mintákkal dolgozik, ami gombilag nem szerencsés. Aztán szembejött ez a bizonyos anyag és elkezdett hevesebben dobogni a szívem. Mert félmegoldást kínált. Én meg hazafutottam vele és elkezdtem hímezgetni. Férc kámeákat. Ez is jó móka. :) A sziluettes megoldáson még dolgozom.



2 megjegyzés:

Okina írta...

csodásak. olyan sok jó dolgot ki találsz.

Viktu írta...

Csodajó! (-velem is jött haza ebből :D )