2011. március 3., csütörtök

Micimackó

A sok nyuszi után ideje egy mackó-fickót is mutatni. Gondoltam ideje levetkőztetni a télire jól felöltöztetett férceket és csini kertészgatyókat varrni rájuk a tavaszi kertészkedéshez, de aztán ma reggel kinéztem az ablakon és megláttam, hogy minden fehér megint és rájöttem, hogy ez még ráér.

Úgyhogy egy Döme mici sapkában. :)


Na jó, mutatok egy Dömenét is. :))


És úgy látszik még nem múlt el telejesen a hóemberek ideje sem:


Hamarosan felugrálnak a Meskára, hogy ne kongjanak az ürességtől a bolt polcai. :)

9 megjegyzés:

M-ici írta...

Óh, Dömené megszólított. Ha gazdátalan, akkor én vagyok a valaki.

Fércművek írta...

Már felugrott a Meskára, de hova ugorjon? :)))

M-ici írta...

Ide hozzám, de izibe. :)

Fércművek írta...

Leütöd a meskán, aztán megbeszéljük. :)) (Ha má' egyszer arra vetemedtem, hogy valamit feltöltsek. :)) )

Dió Bisztró írta...

az a bojt a macin... na, az nem semmi :)))

Fércművek írta...

Most esett le, hogy akkor a rózsaszín is Micimackó lett. :)))

Judit írta...

Kapucnija nagyon vagány:))))

hordosv írta...

Naggyon nagyyon dögösek, így dupla bundásan. Ja, és képzeld a felső szomszéd néni a házban is nagy rajongód:) Lejött a postáért és egy Fércnyúl csücsült a kulcsán. Persze rákérdeztem. És mondtam, hogy én már milyen régóta ismerlek. Asszem nőttem a szemében:)))))))

Fércművek írta...

Ez jó! :))