2011. március 1., kedd

Nyúl York

Az egész egy sapkával kezdődött. Van egy fajta vonzódásom az őrült sapkák, kalapok felé. A legutóbbi darabon volt rajta egy New York felirat. Nem igazán zavart, vágyom a nagy almába, de mégis gondoltam, hogy majd letakarandó varrok rá egy nyuszkót. Anyukámnak rögtön jött a Nyúl York szójáték, én meg hangosan röhögtem az Oktogonnál. Aztán persze nyuszkót is akartam szentelni ennek a viccnek. Hát erre kellett a répahátizsák. Mert ha messzire utazik, valamibe pakolni is kell. :))))


Ő egy igazi L1MITED EDITION. :)

(Mondanom sem kell, nagyon meg volt hatódva nyuszkó, amikor megtudta, hogy már Frank Sinatra is gondolt rá, amikor a Nyúl York, Nyúl York című örökzöldet neki írta. :)) )


És tudom, új távlatok nyíltak, hiszen még ott van Nyúl Orleans és még sorolhatnám. :))))

15 megjegyzés:

dióhéj írta...

a hasán a stilizált ábra, az valami halálos :)

de az egész amúgy...

Ejjkukk írta...

Nyúl York...... Kész, végem!

...... Sex és Nyúl York.... Nem York a sötéthajú csajnak a leánykori neve véletlenül? Van valami rokoni kapcsolat???

Abile írta...

Hát ez valami fantasztikus... :o))

Viktória írta...

:D

-dee Charlotte York

Csirli írta...

:DDDD

F.Gina írta...

Nem vagy igaz :)) Hihetetlen !

Kathy írta...

STOP!STOP!STOP!
Feltetlen szeretnem Nyul York urasagot!!!! Lehet???

Fércművek írta...

Hihihi, azt hiszem neked telitalálat lenne. :)) És ő is otthon érezné magát: :))

Kathy írta...

Irok e-mailt!:)) Koszi!

Julcsi írta...

Le a KALAPPAL előtted:)))

Lidércke írta...

Én is felvihogtam itt, messze az Oktogontól. :)))

Belinda írta...

Nagy arc! Szerintem is vannak távlatok, pl. Nyúl Yerseynek már az alapanyaga is adott! :)

Fércművek írta...

:))))))

Anais írta...

Like! :-)

katafolt írta...

:D
Vigyorogva megyek aludni :)