2011. március 2., szerda

Örömkönnyek

Miközben az élet olyan amilyen - nem kell ezt magyarázni, mindenhol zajlik - az utóbbi két napban többször szökött örömkönny a szemembe. Mivel most ért véget és még friss az élmény, természetesen az aukcióval kezdem. Én is úgy izgultam, hogy még a fiúknak sem engedtem fürdővizet, hanem itt ültem és egyre csak kerekedett a szemem. Eddig nem rágtam a körmöm, de most ezen kaptam magam. :))))) Anno a Segítsüti rekord licitjét egy boltban a rádióból hallottam meg, akkor is könnyes lett a szemem, hát most itt Fércországban is átéltem. Hihetetlen érzés. KÖSZÖNÖM MINDENKINEK és főleg a nyertes licitnek/liciteknek! (Ha elfogadják az ajánlatomat. :) ) Update: Benne vannak. :))) )

Hamarosan útra kelnek a rémek, nekem pedig marad ez a rémesen jó érzés! (Szerintem nekem a legjobb. :)) )

Mindenkinek olyan szép estét, amilyen az enyém!!!!!

12 megjegyzés:

BeregeLanka írta...

:)
én ma duplán örülök.. ma reggel letettem a kresz vizsgát olaszul (sikeresen), meglett a legszuperebb zsebrém is, szombaton szülinapom van..
:D ahahahha

egyébként a legjobb az volt, amikor elmeséltem az emberemnek, hogy min ügyködöm, megmutattam neki a rémet, elmontam a licit miértjét, hogy hova menne a pénz, stb.. erre ő csak annyit mondott, hogy "beszállok 50 euróval" :,-)

Fércművek írta...

Nagyon jól esik, hogy csak mosolygok, mosolygok, mosolygok. :))))

dióhéj írta...

:)))

Kathy írta...

En szemely szerint nagyon boldog vagyok, hogy reszese lehettem ennek a gyonyoru emberi osszefogasnak! Orom tudni, hogy meg mindig vannak onzetlen, jo emberek a vilagon!!!
Mindenkinek, aki reszt vett ebben az akcioban, sok szerencset kivanok az eletben!

Timieknek gond nelkuli boldog napokat !!!

Krizantám írta...

Én pedig nem látom a billentyűzetet, mert örömömben könnyezem... :-)))
Jó volt ebben részt venni és Timiéknek ez az összefogás biztos hitet ad, hogy nehéz helyzetekből is valahogy mindig van kiút...

Mademoiselle írta...

Szerintem meg nekünk a legjobb :-))
Mert jó érzés olyan ügyet támogatni, ahol az ember biztos lehet benne, hogy el is jut oda a segítség, ahol szükség van rá. Nem is hinnétek, milyen ritka az ilyesmi, úgyhogy annál tiszteletreméltóbb ez a mostani.
A piröspöttyös-édesrémes pedig hab a tortán! Vagy inkább kandírozott cseresznye egy csokoládékrémmel cicomázott muffinon :-DD

Fércművek írta...

Lehet, hogy nagy szavak, de úgy érzem ez itt egy igazi közösség. Az internet lehet, hogy kicsit elidegenít a való világtól, de ugyanakkor ilyen ereje is van. Örülök, ha valami jónak a részese lehetek. :)

BeregeLanka írta...

éspersze mindez nem jöhetett volna létre, ha nem "Rém Pois" lett volna a licit tárgya ;-)

és egyetértek ikerzsebrémem tulajdonosával: Nekünk a legjobb!! ;)

Strugamano írta...

Veletek örülök!

VKOrsi írta...

:) :)

Lidércke írta...

Szerintem nem kell mondanom, hogy én is megkönnyeztem. :') Még akkor, este írtam smst-t Timinek, hadd sírjon ő is! :DD
Írtam már, azért még egyszer: nagyszerűek vagytok! :)

Judit írta...

Fantasztikus mindkét lány,szuper érzés lehet:)