2011. április 29., péntek

GB

Ha ma választhatnék, egész nap angol zászlókat varrnék. Rózsásat, pöttyöset, színeset, visszafogottat, tradicionálisat. És nézném a közvetítést. Talán kinyomtatnám ezt a zászlót és lengetném.


Kicsit nehezebben élem meg ma a döntésemet, de majd a vasárnapi WAMPra való lázas készülés lehűt.

Nem sértődtem volna meg, hogyha anno George minket is meglepett volna egy hasonló dallal:


Mindeközben csöppet sem irigykedem rájuk. Sőt, egy kicsit sajnálom, hogy egy ilyen bensőséges pillanatot szó szerint meg kell osztaniuk az egész világgal. Ebben biztos benne van, hogy sosem voltam az a hercegnős típus, engem ez a része nem tud elvarázsolni, nem tudom szétizgulni magam mondjuk egy esküvői ruhán. Azért persze minden jót kívánok nekik és sajnálom, hogy nem vagyok ott.

5 megjegyzés:

Wassernixe írta...

Én is nézem, izgulok. :) Szintén nem vagyok az a típus, aki imádja az esküvőket, de ez valahogy most más. Mégiscsak egy királyi esküvő. Van uborkásszendvics és tea is az asztalomon :) http://lettersfromakitchen.blogspot.com/2011/04/kiralyi-eskuvo-uborkasszendvics-scones.html

En - Hababann írta...

Jutka, ne bánd a döntésed! Van súlya, de szerintem igazán szárnyakat fogsz kapni! Éljenek a Fércek! :)))))

cinnamon írta...

szerintem is nagyon jó, hogy fércológus leszel főként! És szerintem az, hogy elbizonytalanodsz az normális. Ettől leszel még sikeresebb, mert ez (is) motivál majd!
Szóval minden jót Neked! :)
És persze Kate-nek és Wils nek is! Szerintem szükségük van rá, én nem bírnám ezt a felhajtást! :)

csipkebogyo írta...

Szia! Még most is pizsamásan ülök a tv előtt,és nézem az esküvőt. A mai napot kimondottan erre szántam. Ugyan a csókról lemaradtam de a templomi ceremónia pazar volt, és roppant jókat szórakoztunk a 12 éves fiammal a hölgyek toalettjén és kalapján. Megállapítottuk, hogy David Cameron neje kimondottan kilógott a többiek közül mert neki nem volt csicsás fejfedője és úgy tűnt, hogy valami narancssárga kardigánt lóbálva a kezében vonult be a templomba.
Egyébként én is sok sikert kívánok Nekik és Neked is az új utadon!

Ejjkukk írta...

Én ugyan nem láttam az esküvőt, de azért nem hinném, hogy Kate kisasszony (vagyis már nem az...) szétizgulta volna magát a ruháért. Másik igen.... De ő nem. Igazolja talán az a szép pici csokor és kibontott haj.... De ki tudja...