2011. április 13., szerda

Jelentkeztem

Nem terveztem, de az utóbbi napokban többen megkerestek kedvesen noszogatva, hogy szerintük kellene jelentkeznem. Megköszöntem nekik és leírtam, hogy nem szeretem az ilyen önjelölős versenyeket, valahogy hitelesebb ha mások jelölnek egy díjra. Aztán gondolkodtam, gondolkodtam és arra jutottam, hogy ez most egy ilyen világ. Mindenki a maga szekerét tolja, hiszen már két éve én is ezt teszem, úgyhogy vettem egy nagy levegőt és jelentkeztem.


Itt szavazhattok többek között rám is.

Katt a képre és ott a tetszik gombot kell megnyomni, ha úgy gondoljátok. :)

8 megjegyzés:

Zazálea írta...

már szavaztam :o)

Fércművek írta...

Nagyon köszönöm! :)

kekezust írta...

Jutka, hiszen ők jelöltek, akik megkerestek! Így fordítva talán te is megnyugszol :-) (nyomtam lájkot)

M-ici írta...

Bibí, én bátrabb voltam. :) Mondjuk én kaptam meghívást a honlaptól, így ezek a dilemmák, amiket említesz, idén nem kavarták fel a gyomromat. De egyébként tudod, hogy mélyen egyetértek a nézeteiddel, és büszke vagyok, hogy ennek ellenére én is el tudok szakadni néha a szokásaimtól, és adok egy csöppet a reklámnak. Meg persze kíváncsi is vagyok. ;) És naná, hogy szavaztam rád. :)

Gaby Erika írta...

Megyek szavazni is, de addig is fogadj el tőllem egy jó szót! Már régóta követem a munkáidat a blogodon és őszintén, nagyon tetszenek!!! Gratulálok!
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Erika írta...

Én is szavaztam!!!!

Edina írta...

Úgy gondoltam, lájkoltam :)

Sviro írta...

Szavaztam én is :) Megérdemled.